Mut eikös tommosessa tilanteessa vois sitten vain vedota siihen et mies tyhjentää tilin ja sen vuoksi sit aukas uuden (jos siis tulee valitusta ja oikeusjuttua siitä et ei oo exän suostumusta paperilla)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja todellakin tietää:allekirjoituksia ei tarvita, jos on yksinhuoltajuus. Jos lapsella on kaksi edunvalvojaa, niin siinä tapauksessa todellakin tarvitsee molempien allekirjoitukset.
Mieheni kävi avaamassa meidän kuopukselle tilin ja ei siihen mun allekirjotusta tarvittu! Silloin vaan, jos haluan käyttöoikeudet.
olettekos te aviossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja todellakin tietää:allekirjoituksia ei tarvita, jos on yksinhuoltajuus. Jos lapsella on kaksi edunvalvojaa, niin siinä tapauksessa todellakin tarvitsee molempien allekirjoitukset.
Mieheni kävi avaamassa meidän kuopukselle tilin ja ei siihen mun allekirjotusta tarvittu! Silloin vaan, jos haluan käyttöoikeudet.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Kyllähän mä voin avata ihan verkkopankissa omalla nimelläni tilin, ja siirrellä rahaa myös tytön tililtä omille tileilleni. Eli jos avaan yhen tilin lisää ja siirrän sitten työn tililtä rahat sinne, sitten jos ne tulee takas, tuossa 10 eurossa kun ei ole juuri siirtämistä... Tosin voipi nousta sota tuosta.
Tytön nimellä en ilmeisesti voi avata tiliä verkkopankissa ainakaan. Yhteishuoltajuus meillä on, joten periaatteessa neidin nimellä tilin avaamiseen kai tarvittaisiin eksän nimikirjoitus...tai en minä tiiä... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Kyllähän mä voin avata ihan verkkopankissa omalla nimelläni tilin, ja siirrellä rahaa myös tytön tililtä omille tileilleni. Eli jos avaan yhen tilin lisää ja siirrän sitten työn tililtä rahat sinne, sitten jos ne tulee takas, tuossa 10 eurossa kun ei ole juuri siirtämistä... Tosin voipi nousta sota tuosta.
Tytön nimellä en ilmeisesti voi avata tiliä verkkopankissa ainakaan. Yhteishuoltajuus meillä on, joten periaatteessa neidin nimellä tilin avaamiseen kai tarvittaisiin eksän nimikirjoitus...tai en minä tiiä... :ashamed:
usko nyt ihmistä joka on tämän asian viime maanantaina selvittäny, että siihen tarvitaan exäs suostumus JOS teillä on yhteishuoltajuus....
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja todellakin tietää:allekirjoituksia ei tarvita, jos on yksinhuoltajuus. Jos lapsella on kaksi edunvalvojaa, niin siinä tapauksessa todellakin tarvitsee molempien allekirjoitukset.
olettekos te aviossa?
Noup, avossa "vaan".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Kyllähän mä voin avata ihan verkkopankissa omalla nimelläni tilin, ja siirrellä rahaa myös tytön tililtä omille tileilleni. Eli jos avaan yhen tilin lisää ja siirrän sitten työn tililtä rahat sinne, sitten jos ne tulee takas, tuossa 10 eurossa kun ei ole juuri siirtämistä... Tosin voipi nousta sota tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Katsopa tai soita pankkiin ja kysy teidän lapsen tilin käyttöehdoista. Ainakin Tapiola-pankissa tarvitaan kaikkien edunvalvojien yhteinen päätös tiliä käytettäessä ellei ole toisin sovittu. Eli jos näin on niin voit vaatia miestä maksamaan ja uhata rikosilmoituksella.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Katsopa tai soita pankkiin ja kysy teidän lapsen tilin käyttöehdoista. Ainakin Tapiola-pankissa tarvitaan kaikkien edunvalvojien yhteinen päätös tiliä käytettäessä ellei ole toisin sovittu. Eli jos näin on niin voit vaatia miestä maksamaan ja uhata rikosilmoituksella.
Sama on myös Nordealla ja S-Pankilla. Edunvalvojat eivät voi tehdä päätöksiä yksin ellei siitä ole sovittu erikseen kirjallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Olen minäkin saanut avattua lapsilleni, kaikille kolmelle, ilman isiensä allekirjoitusta tilit. Ilman siis eksän allekirjoitusta ja ilman nykyisen miehen allekirjoitusta
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Katsopa tai soita pankkiin ja kysy teidän lapsen tilin käyttöehdoista. Ainakin Tapiola-pankissa tarvitaan kaikkien edunvalvojien yhteinen päätös tiliä käytettäessä ellei ole toisin sovittu. Eli jos näin on niin voit vaatia miestä maksamaan ja uhata rikosilmoituksella.
Sama on myös Nordealla ja S-Pankilla. Edunvalvojat eivät voi tehdä päätöksiä yksin ellei siitä ole sovittu erikseen kirjallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:samasta syystä en voi avata tytölle tiliä,koska meillä on yhteishuoltajuus. silloin on isällä myös käyttöoikeus tiliin. näin sanottiin pankissa. mutta mieheni avaa omalla nimellään tytölle tilin joka on "suljettu" siihen asti kun tyttö täyttää 18-20vuotta. ja sama tehdään myös yhteisille pojillemme.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja tietää:Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä:avaa toinen tili. exän tietämättä. Eipä sitten pääse niihin rahoihin käsiksi.
ei voi avata, kun tarvii molempien allekirjoitukset.
Miten niin tarvii? Saathan sä kai lapselles avata vaikka 16 tiliä jos haluut..
Ja isovanhemmat tai ihan vieraatkin voi.