Elääkö kaurapuurolla viittä päivää?

Ei tule mitään ongelmaa, kun kyse on noinkin lyhyestä ajasta.

Mä tekisin makaronivelliä :p

Ja lähtisin etsimään pulloja...ei tarttis montaa pulloa löytää, kun saisi makaroonin kyytipojaksi lenkkimakkarapaketin. Halvin kun maksaa alle euron.

Elää elää, koettu on. tee pannukakku maitojauheesta ja vehnäjauhoista jos sulla on sokeria... Tai lättyjä jos sulla on margariinia.

Onko sulla mitään jääkaapissa?

Mä kyllä lähtisin kävelylle tsiigailee näkyiskö pulloja. Jo eurolla saa kananmunapaketin (ainaki sen missä 4munaa) ja toinen euro päälle ni valmislihapullia. :D Mut mä asunki pk-seudulla.

tsemppiä puuroiluun!

Kyllä sä pärjäät!Muista juoda vettä paljon väliin,kun et muutrn kuituja kovin saa.Voi auttaa vatsaa toimimaan paremmin.Tokikaan puuro ja makaroni ei pitemmän päälle ole järkevä ratkaisu,mutta ei sulla hätää ole jos viikko vain pitää kestää.Tsemppiä!!Ja lisänä kysyn,voisitko tarjoutua jonkun ystävän luo ruoanlaittoavuksi?Saisit samalla jotain muutakin kuin noita mainitsemiasi.Hyvä ystävä ymmärtää kyllä.Hali!

tee riisistä ja maitojauheesta puuroo, kaurapuuroon lait maitojauhetta, sämylöihin jauhoja, kauraryyniä, suolaa ja hiivaa vähän öljyä/margariiniä nam :) välipalaksi muroja ja maitojauheesta siihen maitoa... kerää mustikoita ja vadelmia metsästä saat puuroon vaihtelua :)

Löytyykö maitojauhepaketista lettusten ohje?(ilman kanamunia)
..jos löytyy rasvaa, niitähin voisit paistella.

Jos löytyy: hiivaa, jauhoja, hieman rasvaa(öljy)voit paitaa sämpylöitä.
..ja maitojauhetta, sekä kaurahiutaleita siulla niihin olikin.
Jos puuroriisiä, maitojauheesta riisipuuro(päälle vaikka kanelia, sokeria, pikkasen jotain hilloa tai margariinia)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hmmm";28760989]Elää elää, koettu on. tee pannukakku maitojauheesta ja vehnäjauhoista jos sulla on sokeria... Tai lättyjä jos sulla on margariinia.

Onko sulla mitään jääkaapissa?[/QUOTE]

öljykin käy tartte margariinia.
sokerin tillalla voi käyttää hunajaa....

Yhteistyössä