V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mites kun he ovat tehneet minusta jonkunlaisen eläinsuojelu ilmoituksen? Tää nainen jolla koira nyt on niin sanoi ettei kuulemma SAA antaa koiraa minulle! En saa yhteyttä sinne eläinsuojeluunkaan.. Koira kun ei ole rekisterissä niin sillä ei ole mitään papereitakaan todisteeksi, että se on minun. huoh, vaikea tilanne. Kehenkään ei voi enää luottaaSe näistäkin yö unista sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25592500:Ja ap, mistä tiedät vaikka ne ihmiset olis aiemminkin tehneet tällaista, ovat ehkä jo poliisin tiedossa. Sulla on ne eläinlääkärin paperit ym todisteita että koira on teidän, hae se pois !
Ei ole. Jos ei ole omistajatodistusta niin tirha on vastaan väittää. Ja jos on itse alunperin laittanut koiran kiertoon monelle eri ihmiselle niin se on vähän voi voi...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25592745:Mä en nyt oikein ymmärtänyt.. monelle laittanut kiertoon ja tiedät ettei ole poliisin tmv tuttuja?
Tässä ei ole rahasta kysymys. Pyysin koirasta maksua lähinnä sen vuoksi, että tiedän et koiran hankkimista on harkittu ja et on sit varaa maksaa muut koirasta aiheutuneet kulut. Hinta oli neuvottelu kysymys, ja hyvä koti rahaa tärkeämpi. Suurin huoli tässä on nyt se, että minun koirani on jollakin naisella, jota en tunne. En ole koskaan nähnytkään. En tiedä millaisessa perheessä koirani kasvaa. Lisäksi minusta tehdään eläinsuojelu ilmoituksia. Ilmeisesti sen takia, että mietin koiran lopettamista kun minulle kerrottiin, että se on hyökännyt ihmisten päälle?? Miksi hän tekee näin? Siksikö, että eläinsuojelu/poliisit kääntyvät minua vastaan ja en saa koiraani takaisin? Haluaisin etsiä rauhassa koiralle kodin, jossa tiedän että sillä on varmasti hyvä olla. Tutustua uusiin omistajiin ajan kanssa. Ei näin. Minkä takia, tämä pariskunta, jolle koira alunperin meni on luovuttanut koiran eteenpäin kysymättä minulta? Paikkaan jota en tiedä? Asiaa selvitellään. Ap