Meillä on kans inhottavaa kokemusta arvauskeskuksesta

Tammikuussa alko yskä.. helmi-maaliskuussa mentiin ekan kerran hoitajalle joka tarkisti ettei oo tulehdusta keuhkoissa/kurkussa...
Odoteltiin taas pari viikkoa ja yskä jatkui.. lääkärille.. Lääkäri totes kurkunpääntulehduksen..

Meni viikko iski kuume, kolmen kuumeellisen päivän jälkeen mentiin taas lääkäriin, iski matkalla nokkosrokko..
Kuumeen piikki laitettiin siihen...
Kuume jatkui, kun oli ollut tasan viikon soitin terveyskeskukseen, poika ei pysy enää edes hereillä.. Siellä ne vaan käski seurailla tilannetta pari päivää kotona :/
Soitin seuraavana päivänä uusiksi... Angiinahan pojalla oli

Antibiotti vei yskän mutta kahen viikon päästä alko taas yskimään..
Odoteltiin kotona 3 viikkoa ja mentiiän taas lääkäriin.. Ei näy mitään syytä yskään, takas kotiin odottamaan..
2viikkoa odotin ja soitin terveyskeskukseen.. "Ei meillä oo antaa teilel aikoja, ei edes elokuussa oo vielä aikoja"
Siis täh, mä kihisin kiukusta ja sanoin vaan et kyllä mä sit jostain muualta apua haen jos te ette auta
" menkää sitten yksityiselle jos ei oo rahasta kiinni"
:kieh: Hiukan olin kiukkunen..
Mentiin pulssiin.. Lääkäri kuunteli keuhkot ja heti tokas että selvää allergiaa tai astmaa...

Saatiin lääkkeet ja nyt odotellaan juhannukseen asti miten käy.. tuleeko oireet takas vai miten on

Kalliiks tuli lääkäri reissu, mut ainakin saatiin heti asianomasta apua!!!