elämä luhistumassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
mikä mua vaivaa kun en osaa olla yksin ja ihmiset kaikkoaa mun elämästä kun vaadin niiltä liikaa huomiota ja puhuvat että olen töykeä ja mieleltäni sairas enkä itse oikein ymmärrä.en osaa asettua toisen ihmisen asemaan enkä ylläpitää ihmissuhteita.Olen kamalan masentunut ja kärsin peloista,kovasta ahdistuksesta oikein rintaa polttaa kun en saa elämääni tasapainoon,että olisin onnellinen.Mun elämä on aina ollut rankkaa ja vääristynyt ajatusmaailma,ajattelen että miten ihmiset ovat aina arvostelleet mua ja hylänneet,en itse osaa kontrolloida itseäni niin että ihmiset viihtyisivät mun seurassa.olen kuulemma omissa maailmoissani ja ajan omaa etuani ihmisistä että saisin helpotusta omaan yksinäisyyteeni.Pelkään hylkäämistä ja yksinäisyyttä.olen tosi riippuvainen muiden ihmisten mielipiteistä ja hyväksynnästä-näitä ongelmia on ollut aina ja pahentuneet nyt mun pelottaa että menetän lapseni.tunnen itse olevani keskenkasvuinen enkä tunne pärjääväni edes äitinä.todellisuus on kamala.

ja mua pelottaa ulkomaailma koska siellä on paljon pahuutta.en kai osaa edes lapsiani kasvattaa niin että pärjäsivät elämässä ja osaisivat pitää puoliaan ja olla sinut itsensä kanssa koska en itse tunne olevani.

aamu alkaa ahdistuksella ja en pysty olemaan ihmisten kanssa tekemisissä kun vain vuodatan pahaa oloani ja takerrun ihmisiin enkä käsitä sitä rajaa mikä menee hyväksikäytöksi jo läheisilleni.multa puuttuu kai perusturvallisuus elämässäni koska mulla on ollut aina vaikea elämä,paljon turvattomuutta ja levottomuutta.

voin näin vähän mailmaa ja elämää kokeneena sanoa että aikaa myöten helpotaa, mitä enemmän ikää tulee niin elämä alkaa helpottaa. Älä pelkää pyytää apua.
etsi positiivia asioita elämästäsi ihan niitä pienen pieniäkin. pidä ennekaikkea itsestäsi huolta,eli terveellinen ruokavalio, liikunta( auttaa kummasti mielialaan) riittävä uni.
äitinä oleminen on jo suuri saavutus, iloitse siitä. Ota rauhallisesti, älä hätäile tai hätäänny.
olet varamsti ihan hyvä ihminen sillä itsestä kaikki lähtee. Päätä tehdä elämästäsi hyvä.
kaikkea hyvää sinulle ja voimia elämään.

Oletko varma, että vika ei ole läheisissäsi?
Koska yleensä nämä hyväksikäyttäjät eivät itse koskaan huomaisi tai myöntäisi käyttävänsä muita hyväkseen. ja kukaan ei oikeasti koskaan kerro törkeille hyväksikäyttäjille heidän käyttävän toisia hyväksi, koska nämä törkeimmät hyväksikäyttäjät nostaisivat hirveän mekkalan asiasta. Eivät todellakaan alkaisi pohtia omaa käytöstään kuten sinä teet.

ehkä sinulla on vaan vääränlaisia ihmisiä ympärilläsi. Kyllä oikeaat ystävät jaksavat kuunnella jos toisella on paha olla.

Yhteistyössä