Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa...

Onko se leikattu jalka ollu vielä kipeä/vaivannu jotenkin? Jos on niin aattele jos olisit nyt lioukannu sen terveen kintun..

En mäkään aina ymmärrä mitä ihanaa on elämässä kasvavan mahan (siellä siis kasvaa ihminen) ja uhmaikäsen riehakkaan taaperon kanssa,mutta silti en haluais tätä muuksikaan vaihtaa.

Voi vitsi. Toivottavasti kuntoutuu pian tuo polvi. :|

Mulla on ollut jo useamman päivän (viikon?) v*tutuskäyrä aika huipussa. Työt, opinnot, muutto jne. stressiä. Välillä on toki helmihetkiä, mutta yleisolotila on ärsyynnys ja v*tutus.

[QUOTE="vieras";25840854]Onko se leikattu jalka ollu vielä kipeä/vaivannu jotenkin? Jos on niin aattele jos olisit nyt lioukannu sen terveen kintun..

En mäkään aina ymmärrä mitä ihanaa on elämässä kasvavan mahan (siellä siis kasvaa ihminen) ja uhmaikäsen riehakkaan taaperon kanssa,mutta silti en haluais tätä muuksikaan vaihtaa.[/QUOTE]

Ei leikatussa jalassa ole enää oikeastaan muuta kuin hiukan sellaista voimattomuutta, joka palautuu kyllä ajan kanssa ja liikunnan myötä. Plantaarifaskiittikin parani. Ja nyt sitten tämä. Voi vattu, sanon minä.

Tsemppiä sullekin, voin kuvitella, että ottaa välillä voimille, vaikka ihanaa onkin :D.

Voi vitsi. Toivottavasti kuntoutuu pian tuo polvi. :|

Mulla on ollut jo useamman päivän (viikon?) v*tutuskäyrä aika huipussa. Työt, opinnot, muutto jne. stressiä. Välillä on toki helmihetkiä, mutta yleisolotila on ärsyynnys ja v*tutus.

Joo, toivoa sopii. Viikolla niksahti selkä kun liukastuin ja nyt sitten tämä. Vanhuus ei näemmä tuu yksin :D.

Onko se nykyinen sun lapsen biologinen isä? Siis jos olen ymmärtänyt oikein niin olet kännissä jollekin jakanut pesää ja tullut paksuksi vai? olenko ymmärtänyt okein? :)

Yhteistyössä