ELÄMÄ ON IHANAA!!!Yks puhelin soitto ja sillä se oli selvä! =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
onnea uuteen kotiin :flower: kyllä tuosta aloituksesta kuitenkin sen käsityksen saa että ero on tapahtunut keväällä.. vaikka ilmeisesti siitä on jo enemmän aikaa.

Itse en edes kiinnittänyt sen kummemmin huomiota tuohon lauseeseen.Ja toisilla se toipuminen voi kestää kauemmin vaikka erosta olisikin jo aikaa.

onnea uuteen kotiin :flower: kyllä tuosta aloituksesta kuitenkin sen käsityksen saa että ero on tapahtunut keväällä.. vaikka ilmeisesti siitä on jo enemmän aikaa.

Joo,en ole keväällä eronnut.Viime syksynä meiltä lens enkeliksi jo meidän yhteinen vauva,erosta on siis enemmän aikaa.

Epäselvästi kirjoitin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse en edes kiinnittänyt sen kummemmin huomiota tuohon lauseeseen.Ja toisilla se toipuminen voi kestää kauemmin vaikka erosta olisikin jo aikaa.

Juurikin näin.Erot on raskaita ja sitten vielä jos sattuu muita koettelemuksia niin eihän se ihminen kaikkea kestä.Ammattiapua se minäkin jouduin hakemaan ja sen ansiosta tässä nyt voi taas hymyillä. =)

:flower: Oikein paljon onnea uuteen kotiin. Oon todella iloinen sun puolesta. Mekin miehen kanssa haaveillaan omakotitalosta, mutta vielä ei ole lainaan mahdollisuutta. Oikein hyvää kesää teille ja voimia muuttoon, se on aina raskasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Miten pian eron jälkeen sä oot uuden löytäny?

Miten niin?Sehän ei kuulu kenellekkään ja arvasin että kun kirjoitin ekaan viestiini keväästä niin päätellään että oon silloin eronnut.En,vaan siitä on aikaa.

Ero vaan oli raskas ja vaikea ja piti päästä takaisin jaloilleen. :heart:

kaikki ei kato osaa ajatella.. esim et jos keväällä olet vauvan alulle saanut niin se ei ihan syyskuussa viel syntyis :D

Mut onnea vaan... :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Miten pian eron jälkeen sä oot uuden löytäny?

Miten niin?Sehän ei kuulu kenellekkään ja arvasin että kun kirjoitin ekaan viestiini keväästä niin päätellään että oon silloin eronnut.En,vaan siitä on aikaa.

Ero vaan oli raskas ja vaikea ja piti päästä takaisin jaloilleen. :heart:

kaikki ei kato osaa ajatella.. esim et jos keväällä olet vauvan alulle saanut niin se ei ihan syyskuussa viel syntyis :D

Mut onnea vaan... :flower:

Meilläkin nuorin sai alkunsa joulun aikoihin ja syntyi syyskuussa.

Joo,en ole keväällä eronnut.Viime syksynä meiltä lens enkeliksi jo meidän yhteinen vauva,erosta on siis enemmän aikaa.

Epäselvästi kirjoitin. :)

:D ei se oo vaarallista. ihanaa että nyt on asiat mallillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Ja keväällä palaamme asiaan osituksen ja huoltajuusriitojen saattelemana...

`Täh? :o

Miten voit noin sanoa? :o

En ole tuon edellisen viestin kirjoittaja mut tuntuu aika nopealta toiminnalta... :whistle:
En olis itse noin nopeasti uskaltanut...
-kerran kun on nokilleen saanut niin seuraavaa kertaa harkitsen pidempään.Toki en olekaan sinä :)

Hmm..en kyllä tiiä mistä päättelette että nopeaa toimintaa? :D Oon eronnut jo aikaa sitten.. :wave:

[/quote]

Lapsi, nopea(?) avioliitto ja asuntolaina samaan syssyyn. Haiskahtaa aika paljon pakonomaiselta pesänrakennukselta, että kaikki olisi varmasti hyvin. Ettei vain tosiaan parinvuoden sisään kaikki romahtaisi, kun arki velanmaksuineen alkaa. Sitten on tosiaan taas hyvä parkua täällä elämän epäoikeudenmukaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja :

En ole tuon edellisen viestin kirjoittaja mut tuntuu aika nopealta toiminnalta... :whistle:
-kerran kun on nokilleen saanut niin seuraavaa kertaa harkitsen pidempään.Toki en olekaan sinä :)

Hmm..en kyllä tiiä mistä päättelette että nopeaa toimintaa? :D Oon eronnut jo aikaa sitten.. :wave:

Lapsi, nopea(?) avioliitto ja asuntolaina samaan syssyyn. Haiskahtaa aika paljon pakonomaiselta pesänrakennukselta, että kaikki olisi varmasti hyvin. Ettei vain tosiaan parinvuoden sisään kaikki romahtaisi, kun arki velanmaksuineen alkaa. Sitten on tosiaan taas hyvä parkua täällä elämän epäoikeudenmukaisuutta.
[/quote]

Onneksi ei ole sun elämästä kyse :)

[/quote]

kuka sanoi että ap on menossa naimisiin? :o ei hän aloituksessa mitään naimisiin menosta puhunut. Eli se on vain lapsi ja asunto. Kuka täällä on hankkinut ensin lapset ja sitten vasta omakotitalon?? Niin tai kuka täällä on ostanut ensin talon ja sitten vasta alkanut lapsia tekemään??

Miksi lasta ei saisi tulla samaan aikaan kun asunnon ostoa. Ootko sä kenties eronnut monta kertaa ku noin oot pessimisti?

Soitin omaan pankkiini joka on tuttu vuosien varrelta,yks puhelin soitto ja talo laina oli sillä selvä!!!!! :D :D

Jipiiiiiiiiiiiiiiiii!!!Tää perhe muuttaa ikiomaan omakotitaloon 2 viikon kuluessa,WOW!!!! :D :D :D

Ihanaa,vauva syntyy syyskuussa,ehditään laittaa kaikki paikoilleen ennen vauvan syntymää eikä tarvi ees remppaa tehdä kun talo valmiiksi rempattu.

...Nyt on elämä taas uomissaan,eron jälkeenkin voi olla elämää vaikka vielä keväällä toisin luulin.Nyt mulla on ihana :heart: mies :heart: joka on ihana isäpuoli mun lapsillenikin,omatatikolo :D ja ihanat :heart: lapset :heart: ja syyskuussa vielä meidän yhteinen :heart: nyytti :heart: syntyy.

Voiko elämältä muuta enää toivoa,terveyttä tietenkin mutta mä oon niin :heart: ONNELLINEN!!!! :heart:

:D :D :D :D :D

Miks pitää olla noin pessimistinen? Eikö voi iloita toisen onnesta? Mä ainakin iloinen että ap:lla menee hyvin joten onnittelut perheelle. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Onnea =) Ihanaa, että olet onnellinen ja asiat ovat reilassa. Älä anna kateellisten pahottaa mieltäsi :hug:

Taasko tätä, et heti ollaan kateellisia jos ei olla samaa mieltä jostain.
Voi vittu teiän kans.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Soitin omaan pankkiini joka on tuttu vuosien varrelta,yks puhelin soitto ja talo laina oli sillä selvä!!!!! :D :D

Jipiiiiiiiiiiiiiiiii!!!Tää perhe muuttaa ikiomaan omakotitaloon 2 viikon kuluessa,WOW!!!! :D :D :D

Ihanaa,vauva syntyy syyskuussa,ehditään laittaa kaikki paikoilleen ennen vauvan syntymää eikä tarvi ees remppaa tehdä kun talo valmiiksi rempattu.

...Nyt on elämä taas uomissaan,eron jälkeenkin voi olla elämää vaikka vielä keväällä toisin luulin.Nyt mulla on ihana :heart: mies :heart: joka on ihana isäpuoli mun lapsillenikin,omatatikolo :D ja ihanat :heart: lapset :heart: ja syyskuussa vielä meidän yhteinen :heart: nyytti :heart: syntyy.

Voiko elämältä muuta enää toivoa,terveyttä tietenkin mutta mä oon niin :heart: ONNELLINEN!!!! :heart:

Miks pitää olla noin pessimistinen? Eikö voi iloita toisen onnesta? Mä ainakin iloinen että ap:lla menee hyvin joten onnittelut perheelle. :heart:

Peesi! Miten se voi olla keneltäkään toiselta pois ap:n onni?? Enemmän meistä kaikista on ympäristöllemme hyötyä onnellisena kuin pelko koko ajan p*rsieessä. Kyllä ap:kin taitaa tietää faktat parisuhteiden kariutumisesta. Ja jos tämä suhde joskus karille meneekin niin valittavasti siitä ei seuraa kenellekkään arvostelijalle mammonaa tai edes kirkkaampaa sädekehää:). Hyvä, että jollakin menee hyvin!

[/quote]

Mikä avioliitto?Ei me olla naimisiin menossa,vielä.Me menetettiin yhteinen lapsi jo viime syksynä,tammikuussa alkoi uusi raskaus ja vauva syntyy nyt syyskuussa.

Asuntolaina tulee nyt kun löydettiin vihdoin sellainen mistä molemmat pitävät ja mikä sopii meidän elämän tilanteeseen.

Meidän elämä on ihanan arkista ollut jo kauan,kauan.Ollaan onnellisia yhdessä vaikka vuokralla asuttais mutta mielummin sitä omaa maksaa.

Eikä tämä mun ensiasunto ole joten arki velan maksujen kanssa on tuttua,just viime viikolla pääsin eroon yhdestä ok talostani. =)

Miksi eron jälkeen ei saisi aloittaa uutta elämää,miksi pitäis katkeroitua tai pelätä yrittää aloittaa elämää uudelleen?

Miksi ero äiti ei saisi kokea onnea ja elää onnellisena kun siihen on mahdollisuus?

Mulla on kaikki perus asiat hyvin,on koti,lapset ja mies ja mulle se tuo sen onnen,jota elämältä haluankin.

Miksi mun pitäis miettiä jospa tämä ei kestäkään?Ethän sinäkään varmaan elä niin?

Ja edelleen sanon etten mä ole juuri eronnut,vaikeuksien kautta oon päässyt voittoon ja pikku hiljaa saavuttanut asiat jotka on mulle elämässä tärkeitä.

Kai mulla on oikeus olla niistä onnellinen. :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja joku lukija vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Onnea =) Ihanaa, että olet onnellinen ja asiat ovat reilassa. Älä anna kateellisten pahottaa mieltäsi :hug:

Taasko tätä, et heti ollaan kateellisia jos ei olla samaa mieltä jostain.
Voi vittu teiän kans.

eihän tässä mistään mielipide kysymyksestä ollut kyse.

vaan siitä että harmaat aloitte tarttumaan pikkuasioihin ja tekemään niistä härkäsen kokoisia asioita. Siis mitä se yleensäkään kuuluu vaikka ap olisi mennyt viikon päästä erosta naimisiin, pyöräyttäny sillä viikolla 17 lasta ja hankkinut 4kpl 1 000 000e asuntoa??

Siis sehän ei kuulu kenellekään. Ja tässäkin ap kertoi että he saavat unelma-asunnon viimein. Hän kertoi kuinka onnellinen on. Miten ihmeessä tuosta tulee mielipide kysymys ja millä ihmeen aasinsillalla tuosta sujuvasti pääsee siihen kauanko ap on ollut yhdessä nykyisen miehen kanssa ja siihen että eroavatko he parin vuoden kuluttua. Murr että ottaa päähän sellaiset jotka eivät osaa iloita muiden puolesta.

Onnea ap, ja nää kateelliset kaakattajat on just niitä jotka ovat saaneet niin siipiinsä ja muuttuneet kyynisiks, kun se oma taito elää puuttuu!! Miettivät kokoajan että en voi tehdä sitä ja tätä, kun pieleen se menee kuitenki. Surullista

Varmaan joku jolle käynyt noin :whistle:
Onnea :flower:

Onnea minäkin toivottelen! Nopeastihan sulle on noita asioita tapahtunut, siksi varmaan joku aattelee, että ei kestä tuo onni.

Kuullostaa siltä ap, että olet onnesi ansainnut! :)

Mihin menetitte vauvanne? Itsekkin olen menettänyt, syytä ei tarkasti ikinä saatu selville, ainakin sydämessä oli vikaa ja paljon :( . Vauvamme eli 2 päivää. Tästä on jo 6 vuotta.

Mihin menetitte vauvanne? Itsekkin olen menettänyt, syytä ei tarkasti ikinä saatu selville, ainakin sydämessä oli vikaa ja paljon :( . Vauvamme eli 2 päivää. Tästä on jo 6 vuotta.

Vauva oli pahasti vammainen,monella tapaa. :'( :heart:

Vauva oli pahasti vammainen,monella tapaa. :'( :heart:

:hug: :(

Otan osaa vauvanne puolesta ;( Paljon, paljon onnea uuteen kotiin. Ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen.
Elämä on elettävä tässä ja nyt ei "sitten kun" se voi sitten olla myöhäistä.

Yhteistyössä