"Elämä on lyhyt. Hanki salasuhde" :o WTF?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käsittämätöntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käsittämätöntä

Vieras
Tällaisen mainoksen näin tv:ssä. Musta tää on jotenkin ihan hullua! Mihin tää maailma on menossa??

Ja jos joku luulee, et täällä nyt joku kukkahattutäti hermoilee turhia niin väärin meni. Ihan normaali nuorehko seksin saralla aktiivinen naishenkilö olen.

kertoo ajan hengestä. Parisuhdetta ei enää kunnioiteta. Avioliittoja ei kunnioiteta. Jopa ylpeillään, että on varattu mies/nainen. Ei tavallaan pelätä seuraamuksia, koska se on jopa "luvallista"

Alkuperäinen kirjoittaja näin;27238581:
kertoo ajan hengestä. Parisuhdetta ei enää kunnioiteta. Avioliittoja ei kunnioiteta. Jopa ylpeillään, että on varattu mies/nainen. Ei tavallaan pelätä seuraamuksia, koska se on jopa "luvallista"

Musta tällainen on kauhean surullista jotenkin. Enkä kyllä vois itse kuvitellakaan tollaista ollessani suhteessa. Tässähän oikein kehotetaan pettämään! Ja tavallaan tehdään koko asia hyvin normaaliksi ja hyväksyttäväksi.

Huomaa,heti kun aloitetaan otsikolla "minulla on salasuhde." ja johan tulee paljon hengenheimolaisia ja yhtyy samaan. Nyt kun joku puhuu asiaa ja sanoo asiat niinkuin ne ovat,niin hiljaiselta näyttää.

Jotenkin surullista huomata,että suomalaiset ovat halpaa kansaa. Unohtamatta,miten itsekästä se on. Entäs se,kun luvataan olla uskollisia ja kunnioittaa sitä toista osapuolta. Ihmiset laittavat omat himonsa kaiken muun eteen.

Onneksi muutan pois täältä pettäjien ja jakorasioiden maasta :) Täällä ihmiset ovat oikeasti kamalan itsekkäitä...yh..

Yhteistyössä