Elämä on miehen mielestä tylsää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catwoman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Catwoman

Jäsen
20.02.2008
45
0
6
:ashamed: eilen mies otti olutta ja lauko taas mitä suuhun sattu. Hän ei muista kaikkea mitä hän sanoi, ja oli äimän käkenä että mistä mä kiukuttelen ja itken :( hän sanoi esim. että ei odota kotia tuloa kun ei ole mitään tekemistä.

Meillä on 4 kk vauva ja mun kaikki aika menee tietenkin hänen kanssaan ja häntä hoivaten. Ei oikein kiinnosta minnekkään lähteminen, no mummolassa käydään ja kavereita moikataan vauvan kanssa.

Mutta ei sitten viikonloppuna tehdä mitään. Katellaan telkkua, saunotaan ja saatetaan kylätellä ja sunnuntaina on vauvauintia. Mutta se ei miehelle riitä. Viikot hän on töissä 16.30 ja syödään ja jutellaan päivän tapahtumista.

Mitä te muut perheet teette yhdessä noin pienen vauvan kanssa?

Jotain pitää kehittää, haluan pitää lapseni isän.

Hänkään ei harrasta mitään eikä hänellä ole kuin työkaverit.

auttakaa mua!

No tuota... vähän samanlaista kuuluu täältä suunnalta.

Musta tuli raskauden myötä kotihiiri ja tykkään todella olla täällä - vaikka viikonloppuisinkin.
Mies kanssa joskus sanonut, että kun on tylsää. On päivät töissä (lähtee aamuyöllä ja tulee iltapäivällä ) ja silti haluaisi koko ajan olla menossa :o olen hänelle ihmetellytkin, että eikö ois mukavaa rentoutua kotona pitkien päivien päätteeksi, mutta kuulemma ei. Käy 3x2h viikossa salilla, mutta sekään ei hänelle riitä.

Ei meille mitään isoa ongelmaa tästä ole tullut, mä lähinnä ihmettelen ja mies välillä mussuttaa kun haluis olla liikkeellä. Viikonloppuisin ahdistuu jos joutuu koko ajan olemaan kotona. No onneksi sille riittää, että jos käydään vaikka vaan parin tunnin ulkoilulla niin "pääsee" pois kotoa :D

Ihme miehiä :D Meidän tyttö nyt 9kk.

Kurja tilanne. Pisti silmääni tuo, että sanoit, että sinun kaikki aikasi menee vauvaa hoivatessa. Eikö olisi isänkin etujen mukaista että hän ottaisi sitä hoitovastuuta myös? Aikahan menee kuin siivillä pienen kanssa... ei siinä ehdi tylsyyttä potemaan. Voisi tehdä myös hyvää, jos jättäisit pariksi tunniksi ihan kahdestaan isän ja vauvan, siinä saisi vähän taas toisenlaista näkökulmaa asioihin. Vauvaperheen elämä nyt vaan on tuollaista perustylsää, jos sen niin haluaa ottaa. Ihan samoja juttuja meilläkin tehdään kuin teillä, ei noin pienen kanssa mitään se ihmeellisempää tule tehtyä. Puolivuotias on siis meidän vauvamme. Varmaan kuitenkin ulkoilette ja käytte kaupoillakin, niitähän nyt vaunujen kanssa voi "harrastaa".

Taiteilija Teemu Mäki sanoi minusta hyvin, että "se on oma vika, jos on tylsää". Miehesi ei nyt oikein itsekään tunnu tietävän, mitä haluaa. Kyllä kunnollinen syventyminen perhe-elämään voisi olla paikallaan!

:heart: siis musta on ihana hoitaa omaa lastani, ihana pieni paapero. En halua olla erossa hänestä ollenkaan. Tulee kamala ikävä.

Musta vaan on niin kiva olla vauvan kanssa, katsoa joka päivä kun oppii jotain uutta asiaa. Mulla ei itselläkään ole harrastuksia, ei ole ollut varmaan 10 v yhtään mitään.

Mä sanoin miehelleni että mä lähden minne vaan jos hän vain ehdottaa ja pyytää. Mulla vaan itselläni ei ole rahaa ollenkaan niin hankala suunnitella mitään, kun ei saa edes luottokorttia :|

joo käydään joka päivä vaunulenkillä ja kaupassa. Sitten miehen ja vauvan kanssa kaupungilla.

miten oikein saisin piristystä elämään. Mä olen kyllä onnellinen ihan näin, mutta ei mieheni ilmeisesti. Yritin jutella tänään kaikesta mitä hän kännissä sano, mutta ei halua puhua ja sano vaan joo,joo. Eikä muista mitä on puhunut. Kieltää kaiken.

Hirveen hankala kun mä olin selvinpäin ja muistan kaiken tietenkin ja nyt sitten kelaan koko ajan mitä se sano. Helvetti sentään :'(

sitten olen miettinyt että meidän varmaan yhdessä pitäisi tehdä jotain. Mutta en halua viedä vauvaa kenellekkään.

Nyt se on alkanut vierastamaan, mummo kun ottaa syliin ekaks kiltisti, sitten tajuaa että hän on vieraassa sylissä ja alkaa itkeä hulluna. Rauhottuu kun mä otan syliin.

Samaa tekee isälleen. Mutta sille tulee jopa hymy. Meillä on hauskaa yhdessä vauvan kanssa Kikatellaan ja nauretaan ja lauletaan.

en kestä ollenkaan jos toinen itkee pahaa mieltään.

Totta kai sinusta on ihanaa olla vauvan kanssa, enkä tarkoittanut että sinä sitä tuulettumisaikaa tarvitsisitkaan - en itsekään ole vielä kokenut että pitäisi päästä jonnekin vauvan luota. Tarkoitin vain, että voisi olla ihan hyvä, jos isä saisi tutustua vauvanhoitoon ihan omin päinsä, voisi löytää vauvansa uudella tavalla, jos olisi ihan kahdestaan hänen kanssaan. Ties vaikka rupeaisivat viihtymään yhdessä :)

Et ole vastuussa miehesi elämästä ja onnellisuudesta, vaikka tietysti asia sinua mietityttääkin. Oletko kysynyt, tietääkö hän, mitä hän oikeastaan haluaa? Vai onko hän luonteeltaan perustyytymätön?

Yhteistyössä