M
mua taas
Vieras
Olen 24 v kahden lapsen äiti... Outoja alavatsa kipuja ollut muutaman kuukauden ajan ei pahoja... Pari viikkoa sitten varasin gynen ja se oli tänään... No menin vastaanotolle ja lekuri tutki mua ja paineli mahaa ensin ja sanoi että kohtu on suurentunut että onko raskausmahdollisuutta siihen sanoin että on (ehkäisyä käytetty), mutta menkat tullut ihan normaalisti...
Sitten ultrattiin ja sitten menikin kaikki ohi mitä se höpisi olen raskaana 16+5 ja kaksoset , sitten on iso kysta oikeassa munasarjassa... mutta siis ei ole ollut pahoinvointia ei miään... on ihan toivoton olo että mitäs nyt... kysta ilmeisesti aiheuttanut kipuilua... nyt laitto lähetteen ä polille.. olo on ihan sekava :/
Sitten ultrattiin ja sitten menikin kaikki ohi mitä se höpisi olen raskaana 16+5 ja kaksoset , sitten on iso kysta oikeassa munasarjassa... mutta siis ei ole ollut pahoinvointia ei miään... on ihan toivoton olo että mitäs nyt... kysta ilmeisesti aiheuttanut kipuilua... nyt laitto lähetteen ä polille.. olo on ihan sekava :/