mieheni siis on alkoholisti. Olemme pitäneet kaikesta huolimatta yhtä kohta 7 vuotta, ja miellä on pieni lapsi. Mies on itse myöntänyt sairautensa, ollut hoidossa(katkolla) ja siis yrittänyt pelastaa suhteemme useasti. Mutta aina jossain vaiheessa retkahtanut. Ja tämä viinan käyttö on siis erittäin runsasta, tapahtuu asioita joista ei etes kehtaa puhua. On pettänytkin ainakin kerran, itse on kertonut. Olemme olleet erossa moneen otteeseen, koska en pysty enkä halua elää holistin kanssa ja hänen sairauden tuomien ongelmien kanssa. Mutta silti aina jaksan uskoa parempaan, kun mies taas keran hakeutuu hoitoon. Paras holiton jakso kesti 6kk, kunnes työpaineiden vuoksi retkahti ja taas mentiin. Nyt kuvioissa myös lapsi, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä...mies mahtava isä ja puoliso selvinpäin....mutta kun saa pisarankin viinaa....ei välitä! haluaisin kohtalotovereiden kanssa jutella asiasta, koska itse en enään jaksa tätä taakkaa kantaa, kun ei ole kelle puhua. Täysi raittius on ollut puheena, ja aa-klinikalle pitäisi nyt lähipäivinä mennä, mutta tälläkin hetkellä mies on missä lie...ja sen tiedän että humalassa. voiko alkoholistin kanssa elää...muuten kuin päivä kerrallaan..ja mitä elämää se sellainen on? en tiedä, onko tämä oikea paikka moiselle tekstille, mutta nyt jo tuntuu paremmalta kun tänne kirjoitan