Elämää hallitsevat tunteet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catalina^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Catalina^

Uusi jäsen
06.03.2011
8
0
1
Hei vaan. Mun on pakko purkaa ajatuksiani ja tunteitani vähän kirjoittamalla. Olen 26 vuotias naimisissa oleva nainen, joka on reilusti ylipainoinen. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo 2,5 vuoden ajan tuloksetta. Mieheni on tutkittu ja ok ja minäkin muilta osin ok,paitsi, että painoni takia minulla on pco eli monirakkulaiset munasarajat ja tämän takia en ovuloi. Siinä siis todennäköinen syy lapsettomuuteen. Kävimme vuoden lopussa lapsettomuuspolilla,jossa sanottiin, että mitään hoitoja ei aleta ennen kuin paino on pudonnut joku 30 kiloa. No tästä sisuuntuneena aloitin laihiksen ja sen avulla olen saanut painostani jo yli 10 kiloa pois. Ongelmana on se, että oon todella masentunut ja uupunut tähän vauvaprojektiin. oman vauvan kaipuu on todella suuri ja kasvaa vaan päivä päivältä. Tekee elämästä todella vaikeaa ja kurjaa, koska tunnen katkeruutta niitä kohtaan jotka ovat raskaana. Kamala tunne tuntea jotain tuollaista. Siihen se vain on yrityksen edetessä mennyt. lähipiirissäkin tulee koko ajan vauvauutisia. Ja varsinkin sellaisilta jotka ovat tulleet joko vahingossa raskaaksi tai sitten heti ensimmäisestä yrityskerrasta tärpännyt. Miten tästä voi nousta taas ja tuntea iloa ja onnea? Kuinka hallita näitä tunteita? Ei tämä ole enää mukavaa kun itken joka päivä itkeni melkein uneen kun olen niin turtunut tilanteeseen.

Anteeksi pitkä teksti. Toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun asti. Oikein ihanaa kevään jatkoa kaikilla :wave:

Keskity siihen laihduttamiseen, älä katkeruuteen. Mä en tajua mistä ole katkera, kun voit itse vaikuttaa siihen että saatte lapsen. Vai tuntuuko susta että et onnistu laihduttaan?

Sen kun vaan jatkat samaan tahtiin, hyvin oot jo saanut painoa pois! Voihan olla, että kun tarpeeksi laihdut niin mitään hoitoja ei edes tarvita! Koeta kääntää katkeruus innostukseksi. Teillä on paremmat mahdollisuudet kuin monilla!

Yhteistyössä