S
surupusero
Vieras
Elämästäni on kadonnut ilo, olen menettämäisilläni mielenterveyteni, tai on kai se jo osittain mennytkin. Minulla on ahdistuneisuushäiriö, johon liittyy pakko-oireita, tai enimmäkseen ajatuksia. Pelkään monia asioita, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Pelkään elämää, se kai se varmaan on se suurin ongelma tässä, märehdin mennyttä ja tulevaa, en osaa elää hetkessä. Olen työtön ja se on mielestäni yksi SUURI osatekijä tässä vyyhdissä, myöskään parisuhde ei ole parhaalla mahdollisella tolalla. Käyn mielenterveystyöntekijän juttusilla harvakseltaan, minulle on tarjottu lääkkeitä, mutta niitä en halua.
Mistä löytäisin ystäviä, joiden kanssa harrastaa ja viettää mukavia hetkiä? Kaikki ystäväni ovat muuttaneet pois paikkakunnalta ja enää vaan soitellaan jne.
Miten päästä kiinni harrastuksiin? Mitä ne voisivat olla tällaiselle itsetunnottomalle läskille?
Mitä voisin alkaa tekemään, että elämäni laatu paranisi?
Mistä löytäisin ystäviä, joiden kanssa harrastaa ja viettää mukavia hetkiä? Kaikki ystäväni ovat muuttaneet pois paikkakunnalta ja enää vaan soitellaan jne.
Miten päästä kiinni harrastuksiin? Mitä ne voisivat olla tällaiselle itsetunnottomalle läskille?
Mitä voisin alkaa tekemään, että elämäni laatu paranisi?