Elämäni ensimmäisen kerran... (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
... juoksin eilen yli 5km ilman rasitusvammoja, lihakset kyllä tietää kertoa eilisestä mutta se onkin ihan eri asia. Kerran aiemmin olen juossut suurinpiirtein saman matkan, mutta sit jouduinkin pitään pari viikkoa taukoa kun jänne tulehtui.

Mä olen niin onnellinen, ja pakko oli päästä vähän hehkuttamaan.

Hyvä :) ja onnittelut suorituksesta .
Mä muistan hyvin myös sen kun juoksin ekan kerran 5km se oli ihana tunne. Nyt menee jo 10km ja jaksan juosta 2h putkeen .
Jokainen uusi saavutus tuntuu "voitolta" :)
Muistan myös ensi innostuksen ja liian nopeat matkanlisäykset ja pakolliset juoksutauot penikan takia :(
Maltti on valttia.

[QUOTE="vieras";24903706]ok :)

ei taida juokseminen olla sun juttu?[/QUOTE]

Kaipa se kohta alkaa olemaan.

Mulla ei siis ole ollut ongelmia esim pelata koripalloa 1½h tmv., mutta ulkona juokseminen ei ole koskaan sujunut. Tänä syksynä sit jotain naksahti päässä ja nyt onnistuu juoksu näköjään, ja mä nautin.

[QUOTE="mä";24903717]Hyvä :) ja onnittelut suorituksesta .
Mä muistan hyvin myös sen kun juoksin ekan kerran 5km se oli ihana tunne. Nyt menee jo 10km ja jaksan juosta 2h putkeen .
Jokainen uusi saavutus tuntuu "voitolta" :)
Muistan myös ensi innostuksen ja liian nopeat matkanlisäykset ja pakolliset juoksutauot penikan takia :(
Maltti on valttia.[/QUOTE]

Kiitos!

Mä yritän nyt hillitä ja pysytellä toistaiseksi tässä matkassa maksimissaan, ja useammin lyhyempiä lenkkejä yrittäen saada hiukan vauhtia lisää. Sit voin pidentää matkaa, kun toi reilu 5km menee kevyesti ja lyhyemmässä ajassa.
Penikalta olen onneksi välttynyt, mutta kiusana oli nilkasta yksi jänne (ei akilles) joka ei oikein tykkää vielä pitkästä rasituksesta.

Yhteistyössä