Elämäni pahin pelästyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummitus"

Vieras
Olen sairaalassa töissä ja eräs vanha mies oli meillä hoidossa jonkun aikaa.
Hän kuoli sairaalassamme ja valmistelimme hänet kuljettajille jotka vievät vaivajat kylmiöön.
Lähdin ovesta ulos pälyilemään näkyisikö niitä miehiä jotka vievät vainajan.
Yhtäkkiä tämä kuollut potilas seisoi edessäni. Ilmeeni oli kauhunsekainen ja menin varmasti aivan valkoiseksi.

Olin menossa poissa tolaltani jo, kunnes mies sanoi "olen tulossa katsomaan veljeäni." siitä ymmärsin, että kyseessä lienee kaksoisveli.

Mutta en ole nähnyt koskaan edes kaksoisveljeä joka olisi NOIN saman näköinen. Samalla tavalla tukka ja samanlaiset (ainakin lähes) silmälasit ja kaikki. :O

Hui kauhea kun säikähdin pahan kerran!

Siis varmaan ikimuistoinen hetki, hyi olkoon! Mulla olis todennäköisesti sydän jättänyt muutaman lyönnin väliin, siihen asti kun tajusit että se on vainajan veli..

Ihan heti ei tule vastaavaa tapausta mieleen omalla kohdalla :)

Meillä kävi aikoinaan noin isovaarin hautajaisissa. Pappi meni aivan sekaisin, kun hän oli ymmärtääkseen tulossa siunaamaan "Pertin" haudan lepoon ja "Pertti" istui eturivissä kirkkoväen joukossa. Pappi oli sen verran tuttu, että tunsi vainajan näöltä, mutta ei ollut koskaan kuullut tästä toisella puolella Suomea asuneesta veljestä.

Saman tyylisesti kävi, kun täällä eräs mies teki itsemurhan. Eräs mies piipahti kylään ystävänsä luo ja kohta hän ryntäsi ulos talosta valkoisena kuin lakana. Kylässä oli samaan aikaan tämän kuolleen miehen kaksoisveli, josta mies ei ollut tietoinen.