Elämäni rakkaus paljastuikin homoksi. Miten pääsen yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Janette"

Vieras
Kaksi vuotta kesti kerätä rohkeutta paljastaa rakkauteni hänelle. En tiennyt mitään hänen seksuaalisesta suuntautumisesta. Hän ei ole tullut julkisesti vielä kaapista. Vain minä tiedän hänen olevan homo. Mies pahoitteli kovasti ettei ollut kertonut ja lupasi tukea minua mutta olen ihan järkyttynyt. Onko teille käynyt näin?

Olisiko eri asia jos hän olisi kertonut että ei vain ole kiinnostunut sinusta? Siis oletko järkyttynyt hänen homoudestaan vai siitä ettei ole sinusta kiinnostunut?

Ittellä on käynyt oikeastaan päinvastoin. Eli olen kuvitellut että mies on homo, ja sen takia ns. antanut hänen tulla lähelle ja olla minulle kuin naisystävä. Sit onkin selvinnyt että hän on korvia myöten ihastunut (jopa rakastunut) minuun, ja koko tilanne mennyt todella oudoksi :D Nykyään onneksi ollaan taas hyviä kavereita :)

Harmi että noin kauan olet ehtinyt pihkassa olla. Mutta, aika parantaa haavat.

[QUOTE="vieras";29108979]Olisiko eri asia jos hän olisi kertonut että ei vain ole kiinnostunut sinusta? Siis oletko järkyttynyt hänen homoudestaan vai siitä ettei ole sinusta kiinnostunut?[/QUOTE]

Olen järkyttynyt siitä ettei hän uskaltanut kertoa homoudestaan minulle.
Hyväksyn hänet omana itsenään mutta tuntuu oudolta, koska rakastan häntä.

Yhteistyössä