Elämäntaparemontin tuskat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainiitcha Labello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ainiitcha Labello

Vieras
Olen lyhyen unen aikakaudella. Aivot eivät voi nukkua. Annan aivojen ja aurani valvoa. Lääkäri tarjosi unilääkettä, mutta kokeiltuani en ollut oma itseni. Aurani vaurioitui vakavasti ja jouduin lopettamaan lääkityksen. Vaurio kosketti vartijaenkelini sydänchakraa ja hän viestitti minulle universumin rakkausenergiavärähtelyn kautta että haluaa suojella minua ihmisten ymmärtämättömyydeltä. Olen suuressa vaarassa jos jatkan unilääkkeiden syömistä. Minun sielullani on aika jolloin hänen kuuluu olla erityisen aktiivinen. Monet ihmiset on tuhottu unilääkkeillä. Sain apua enkeliterapeutilta. Hän näki suoraan rakkauskeskukseeni ja puhalsi sinne rukouksen. Reikihoitajani paransi masennukseni! Feng shui- kouluttajani laittoi vanhan kotini myyntiin ja auttoi suunnittelemaan uuden, jossa positiiviset energiat virtaavat vapaasti. Nykyisessä kodissani kaikki on mietitty tarkasti. Kuolleita kasveja ei ole enää, huoneet ovat oikeissa ilmansuunnissa, kristallit roikkuvat oikeissa kohdissa ym. Ainoa asia joka vaivaa, on sieluni yliaktiivisuus. Annan sielulleni armoa, koska terapeuttini piti sieluani ainutlaatuisen vapaasti virtailevana, jota ei pidä kahlita. Ruumiini aika on levätä kun sieluni siihen kykenee. Nyt se ei vielä kykene. Noudattelen oikeaa sielun ja ruumiin ravinnon tasapainoa. Syön ainoastaan siunattuja luomukasviksia tutulta tuottajalta. Feng shui- konsulttini suunnitteli vihanneskellarin väärään paikkaan ja nyt tila on muutettu! Ruoka on nyt suojeltu saasteilta.

Uusimmat

Yhteistyössä