Ainiin viellä lätkästä. Siis torino 2006 suomi pieksee kaikki alkulihkossa ja sit oudottaa venäjän parhaat ja kananadan. Ja jee viellä maailman paras herkkufinaali. Ruotsi tulee vastaan. Olymppia kulta voittamalla juuri ruotsi finaalissa vittu se finaali oli mulle kaikkien aikojen finaali. En oo ikinä huutanut telkkarille toivonut ja kiemurrelut lattialla niin paljon kuin silloin ja ollut naama telkkarissa kiinni ja tsempannut suomen jätkii ja huutanu et tasottakaa kun suomi myllytti lopussa. Ja sitkun peli päättyi en oo ikinä kokenut niin pahaaoloa urheilussa kuin silloin ja paskoinkin telkkarin kun vitutti. Kun se olisi ollut maailman kaunein tarina ruotsi finaalissa vastassa missä kaikki maailman parhaat peläs ja sit näin teppo nummisen itkun. Mä en oo ikinä koskaan ollut niin jännittynyt lätkäpelistä kuin silloin. Mua ei enään hetkauta muut suomen leijonien tappiot. Mut sit kun mietin sitä torininoo vittu jee ruotsalaiset finaalissa ja sit be voitti. Viellä kahenkymmenvuoden jälkeenkin kun muistelen ni vituttaaa. Ja sitkun se ratkee tollaseen vitun räkä maaliin nih vittuuuu. Aah ois ollu niin hieno voittaa sillon ruotsi ni se ois ollu kiin komiaa.