Elämästäni hävisi sisältö :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 20:09 ammis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:56 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:45 ammis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:
Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans?? :o
Se on huippu,sitä tulee seurattua; noista muista ei mitään väliä vaikka loppuvatki... :whistle: ;)

Jäi tauolle, jatkuu muistaaksen 27.8.

ammis
Ei voi olla totta! Eikös se muutenki ollu aika lyhyt sarja? Luulin et se muutenki loppuu nyt keväällä kokonaan...?

Vai jatkavatko Orestes ja Valentina seikkailuja vielä tunnustusten jälkeen? Vai jatkuuko tuo salailu vielä enstalven? :snotty:

Jaksoja on 178 ja tänään nähty jakso oli 105 eli vielä riittää jännitettävää.

Sarjalla on suomenkieliset fanisivut, tässä linkki http://www.phpbb88.com/migordabella/. Juonipaljastuksia pääsee lukemaan vaan rekisteröitymällä.

ammis
Ok! Mut parempi pysyä poissa sivuilta; juonipaljastuksia en halua alkaa lukea... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 20:10 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 20:09 ammis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:56 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:45 ammis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:
Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans?? :o
Se on huippu,sitä tulee seurattua; noista muista ei mitään väliä vaikka loppuvatki... :whistle: ;)

Jäi tauolle, jatkuu muistaaksen 27.8.

ammis
Ei voi olla totta! Eikös se muutenki ollu aika lyhyt sarja? Luulin et se muutenki loppuu nyt keväällä kokonaan...?

Vai jatkavatko Orestes ja Valentina seikkailuja vielä tunnustusten jälkeen? Vai jatkuuko tuo salailu vielä enstalven? :snotty:

Jaksoja on 178 ja tänään nähty jakso oli 105 eli vielä riittää jännitettävää.

Sarjalla on suomenkieliset fanisivut, tässä linkki http://www.phpbb88.com/migordabella/. Juonipaljastuksia pääsee lukemaan vaan rekisteröitymällä.

ammis
Ok! Mut parempi pysyä poissa sivuilta; juonipaljastuksia en halua alkaa lukea... :kieh:

Sikspä en meinaakaan käydä rekkaroitumassa sinne. Oon kyl käyny youtuben sivuilta kattoo vikan jakson aikoja sitten, mut onneks oon jo unohtanu mitä siin tapahtu.

ammis

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:28 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Örppi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:24 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:19 Örppi kirjoitti:
Multa et saa sympatiaa! Sä joudut odottamaan vaan syksyyn ja noi sarjat jatkuu varmaan ikuisesti, mutta mun lempisarja Gilmore Girls ilmeisesti loppuu lähiaikoina lopullisesti. Siis mitä mä sitten katson? Voi peheva :D
vielä eikös tuu yks tuotantokausi?
No jotain sellasta, mutta sitten seon loppu. Oon kattellut sitä alusta asti :( Osaankohan olla enää ilman?
alusta asti kans kattellu, mutta mitä siitä sarjasta saisi enää irti. kumpikin työssä, naimisissa jne... ja sarjan alkuperäiset käsikirjoittajatkin on luovuttanut ja viimeisimmät kirjoittaa joku muu kuin he
Niinpä... Ja tavallaan se sarja on välillä vähän ärsyttävä, tai ainakin turhauttava. Mutta vaihtelua kaikille näille väkivaltasarjoille, kun ei sitä jännitystä jaksa aina katsoa. Tulis vaan jotain vielä parempaa tilalle...

Minä huokaisin helpotuksesta, kun emmerdale jäi kesätauolle. Voi rauhassa touhuilla ulkona tuohon aikaan kesän ajan, mutta syksyllä taas tiukasti telkun ääressä siihen aikaan, kun emmerdale tulee :D

hei KAIKKI heti nyt subille laittamaan palautetta mi gorda bellasta, että jatkavat varmasti sen näyttämistä kans!! Siis vaikka syksyllä, kunhan vaan joskus tulee niin on mitä odottaa!
Elämästä tosiaanl ähti sisältö sen myötä moneks kuukaudeks, siis ihan kauheeta oottaa syksyyn asti..

Mulle aivan sama. Mulla on tekemistä koko ajan. Siitä pitävät mun lapset huolen. Ja syksyllä tulee vielä yksi lapsi lisää... Ei oo "vapaa-ajan" ongelmia, kun ei paljon ole sitä vapaa-aikaa... :whistle:

Ottakaas komosen Sinkkuelämää silmäin alle. Hauska ja viihdyttävä sarja :D . Vielä kerkiätte mukaan, vaikka muutama jakso jo tullutkin. Sitten se uusi kampaampsarja Raitoja rakkaudessa. Nää on piristävän erilaisia, ainakin se jälkimmäinen. Suosittelen :D .

Yhteistyössä