E
Erottaja
Vieras
Ja minä en kyllä ymmärrä kuka hullu suostuu yhteishuoltajuuteen? Siinähän ei ole mitään järkeä. Jos itse eroaisin vaatisin ilmanmuuta yksinhuoltajuuden ja elatusavut suoraan sossun kautta, ei mitään sopimuksia rahan suhteen miehen kanssa, saisi sopia viranomaisten kautta. Jos haluaisi nähdään lasta se kävisi tottakai hyvin niin kauan kun asioista pystytään sopimaan ja niissä sopimuksissa pysytään, saisi pitää vaikka viikon kerrallaan mutta en kyllä maksaisi siitä isälle mitään.
Minulle olisi tärkeä että määräysvalta olisi kokonaan minulla, minä niitä lapsen asioita olen tähänkin asti hoitanut. Ei ole tuntunut paljoakaan kiinnostavan isää vaikka perheenä asutaankin, että melko kaksin me varmaan jäisimme lapsen kanssa jos ero tulisi...
Minulle olisi tärkeä että määräysvalta olisi kokonaan minulla, minä niitä lapsen asioita olen tähänkin asti hoitanut. Ei ole tuntunut paljoakaan kiinnostavan isää vaikka perheenä asutaankin, että melko kaksin me varmaan jäisimme lapsen kanssa jos ero tulisi...