Y
yksinelättäjä
Vieras
Kun yrittäjä saa verotukseen näyttämään, että tienaa ihan hirmu vähän ja silti elää muuten kuin kroisos, tai no ei kuin kroisos, mutta ihan normisti kuitenkin, ei mitenkään köyhäillen.
Elatusapu on nyt menossa käräjille, kun maksua pitäis nostaa.
Asianajajan mukaan, jos firma tuottaa paperilla ihan äly vähän, minkä huomaa ihmisten elintasosta ja muusta, niin voidaan elatusvelvollisen tuloiksi ottaa huomioon sellainen tulo, jota yleensä samasta työstä maksetaan jos olisi vieraalla töissä.
Onko kukaan joutunut käyttämään tätä elatuariidoissa?
Elatusapu on nyt menossa käräjille, kun maksua pitäis nostaa.
Asianajajan mukaan, jos firma tuottaa paperilla ihan äly vähän, minkä huomaa ihmisten elintasosta ja muusta, niin voidaan elatusvelvollisen tuloiksi ottaa huomioon sellainen tulo, jota yleensä samasta työstä maksetaan jos olisi vieraalla töissä.
Onko kukaan joutunut käyttämään tätä elatuariidoissa?