M
Mama78
Vieras
Miten elatusapu määräytyy? Onko perusteita vaatia esim. etävanhempaa maksamaan elatusapua yli 200 euroa kuukaudessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama78:Lastenvalvojan luona käynti ei oikein ole asiaa auttanut. Häneltä ei ole saatu selkeitä vastauksia... Hän mukailee äitiä. Ärsyttävää vielä se, että äiti ei suostu menemään palkkatöihin vaan työskentelee "yrittäjänä" ja tulot sen mukaiset. Lapsi on meidän kanssamme noin 25 % ajasta. Tuo vaadiitu summa 350 on kuulemma tehty lastenvalvojan luona jonkun taulukon mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku elatusapua yli 200 euroa/kk?
Gallup pystyyn
Mikä on sopiva elatusmaksu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mama78:Otetaanko laskelmissa huomioon sitä, että äiti asuu avoliitossa? Nyt äiti laskenut mm. asumiskulut niin, että mukana ovat sekä äidin että hänen uuden puolisonsa laina-, korko- ja vastikekulut ja näistä lapsen osuus 23% (heille tulossa uusi vauva aivan pian, vaikuttaako tämä johonkin?)?