ELATUSAPUASIAA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Tehdään lapsen isän kanssa keskenään sopimus ilman lastenvalvojaa ja sitä tässä värkkäilen paperille.. Kun laitan elatusavunsaajan siihen niin onko se sitte minä äitinä vai lapsi josta elarit maksetaan??

Mitä muuta oleellista kannattaa tässä sopimuksessa olla?
 

Yhteistyössä