E
eroamassa
Vieras
en nyt ole saanut mistään selkeää yksinkertaista tietoa.olen eroamassa lapseni isästä.miten näissä elatusmaksuissa nuo verot lasketaan,siis maksajalla eli miehellä? kuulin että elatusmaksut voi vähentää verotuksessa,siis häh? minkä verran niistä sitten vähennetään.sehän olisi sama kuin että mies maksaisi veroja,mutta maksaakin ne minulle,vai? kun mietin tätä miehen omaa rahatilannetta sitten,kun hänen palkkansa ei suurensuuri ole,vuokraan menee iso osa,ja kun kohta joutuu maksamaan tästä syntyvästäkin elatusmaksut,niin jos hänelle ei jää itselleen tarpeeksi niin sitten marssii vaan sossuun vai? vai katsotaanko silloin ettei hän pysty maksaa? koska eiköhän sekin ole aika sama maksaako mies ensin omat rahansa minulle(siis lapsellemme)ja sossu maksaa sitten hänelle,vai että sossu maksaisi suoraan minulle?
tiedän että ei ne miehen rahat ja niiden vähäisyys ole minun asiani,kun hän kerran on lapsia mennyt tekemään kanssani ja sitten ei haluakkaan,mutta hän kuitenkin on sairastanut jo pitkään masennusta ja itseäni huolettaa miten hän pärjää jos hän ei alakuloltaan jaksa hoitaa asioita ja mennä sossuun tarvittaessa.......
kiitos jos jaksoit lukea........
tiedän että ei ne miehen rahat ja niiden vähäisyys ole minun asiani,kun hän kerran on lapsia mennyt tekemään kanssani ja sitten ei haluakkaan,mutta hän kuitenkin on sairastanut jo pitkään masennusta ja itseäni huolettaa miten hän pärjää jos hän ei alakuloltaan jaksa hoitaa asioita ja mennä sossuun tarvittaessa.......
kiitos jos jaksoit lukea........