electron miinuksella..voi kun kiva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja tän kun ei pitäs olla mahdollista. seuraan kyllä onko tililläni rahaa ja muistan käyneeni ennen tuota isoa ostosta katsomassa mitä tilinsaldo näyttää. ja siellä luki että tililtä käytettävissä 160? laitoin sitten palaan rahaa ja nyt tänään huomasin että on miinuksella. soitin jo pankkiin ja pahoittelivat että näin on käynyt. jollainkertaa ei ole kortti varmennusta tehnyt tai on mennyt katevarauksiin liian myöhään.
onpas nyt kiva maksaa sitten tuostakin taas. mullon electron käytössä just sentakia etten ikinä miinukselle sitä saa. ennen oon käyttäny op korttia ja toi oli kohtalokkaasti sampopankin. sanoivat että mun piikkiin menee,vaikka eihän se mun moka ollu jos luulee tilillä olevan rahaa..

Jospa laskisit itse, että paljonko siellä on rahaa, ja mihin oot käyttänyt ettei menis miinukselle. Eikö sekin ole vähän noloa jos kaupassa pitääkin jättää ostokset kassalle, kun ei ookaan rahaa tilillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta..:
Jospa laskisit itse, että paljonko siellä on rahaa, ja mihin oot käyttänyt ettei menis miinukselle. Eikö sekin ole vähän noloa jos kaupassa pitääkin jättää ostokset kassalle, kun ei ookaan rahaa tilillä.

Electronin kanssa nimenomaan ei pitäisi joutua laskemaan. Ja miehelleni kävi sitä paitsi niin, että eräs useamman kympin osto veloitettiin vasta kuukausien päästä ja tilillä ei silloin sattunut olemaan niin paljon rahaa, miinuksille meni. Ei hän silloin ostohetken jälkeen ollut huomannut ettei tiliä oltu veloitettu (tai katevarausta syntynyt).

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta..:
Miten electron toimii!! Mutta kannattaako silti päästää tiliä melkein nollille!

No vaikka itse olet niin hyvässä asemassa ettei niin koskaan käy, niin kaikki eivät ole. Ja sitä paitsi ihmisillä voi olla useampia tileja, miehenikin kohdalla juuri tämä tili oli lähes nollilla kun veloitus tehtiin. Sitten siirsi sinne heti rahaa niin ei mitään seuraamuksia tullut (ja jos olisi, niin pankin olisimme kyllä laittaneet koville).

Yhteistyössä