eli haalaritietäjät hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalari haussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haalari haussa

Vieras
Olen etsinyt popin kuorihaalaria irrotettavalla fleecellä tuloksetta, uutta en halua ostaa kun käyttötarve olisi lähinnä nyt enää tämän syksyn ennen pakkasia.
mutta olen tippunut siis muiden merkkien haalareista pihalle,
mikä tai millä merkillä löytyisi vastaavaa haalaria: sellaista johon ei tartteisi heti olla lisäämässä välikerrosta vaan jota voisi käyttää kuoritakin ja housujen ja toppapuvun välissä??!
Kiitos jos joku tietää :)

Ticketin plain rain with fleece?
Reimatecin syksyhaalareissa on tuo bemberg vuori, eli on kyllä lämpimämpi kuin vuoreton kuoripuku. Mutta kyllä senkin alle tarvii välivaatetta alle 5 asteen tienoilla(riippuu tietysti lapsesta miten herkästi palelee)

eli tuo reiman haalari olisi varmasti sitten vaihtoehto, eli siis tosiaan välikausihaalari jossa mahdollisuus lisätä se välikerros, meillä ei tänävuonna ole sellaisia kuluneita talvihaalareita jotka voisi surutta uhrata tähän kylmään syksyyn mutta kun on takki ja housut yhdistelmä niin lapsi itse tuskastuu jos sinne alle alkaa lisätä fleecejä tai villahaalaria. lapsi siis täytti 4 vuotta eikä ole pätkääkään kiinnostunut vaatteiden päälle suopomisesta :)

Yhteistyössä