Elimäki/Korian kotona olevat äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Roottori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä en asu korialla muta porvoossa.Ja isäni asuu korialla ja usein siellä siis viikottain ihan käydäänkin =o)
Voi kun oliskin ihanaa jos siellä olisi joku mamma tuttu itselleenkin.

Hei!
Ootko sie Roottori se Marjo joka oli heinäkuussa Kotkassa synnärillä? Oltiin nimittäin huonetovereita! Olis kiva olla yhteydessä, mun sähköposti on h.keskitalo@luukku.com

mä en oo korialta mut sitä kautta ajelen usein kaupasta kotia =) anjalankoskella asutaan ja porvoossakin käydään usein jos marza joskua haluis sielläki uutta seuraa..
miellä lapset 04 ja 06

Kiva kun täältä ainakin muutamia äitejä löytyy. Kertokaa minkä ikäsiä lapsukaisia teillä on. Vaikka nähtäs joskus kaikki jollain leikkarilla!? Mistä päin ootten Korialaiset? Tottakai otetaan mukaan muualtakin mammat.

miimu laittelin sulle just yy:tä ja kaikille muille että
mulle sopii muuten tosi hyvin että joskus kun poiketaan sielläpäin että tavattais muittenkin lasten ja äitien kanssa.korialla en vaan oikeen tiiä mitään paikkaa missä lasten kanssa vois treffata.joku puisto kaiketi?
Ilmoitellaan hei ja ollaan kuulolla
Marza

Mä voisin kans liittyä joukkoon.mulla kaks tyttöä toinen syntyny 04 ja toinen 06 ja korialla asustellaan.kiva olis saada itelle juttuseuraa ja tytöille leikkikavereita.

:o
Miten tää on mennyt multa tyystin ohi?! :wave: *huitoo vimmatusti*
Mie en kylläkään oo Korislta, mutta täältä Elimäen yhdeltä kylältä kylläkin. *tahtoo myös tuttavuuksia*
Miulla on kohta 14v poika, 12v tyttö, 9v poika, 8v poika, 6v tyttö, 5v poika, 3v tyttö ja 1v tyttö. Ja la 3/07.

Yhteistyössä