Lastensuojelun kotikäynti, perätön lastensuojeluilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaipaisin kokemuksia lastensuojelun kotikäynnistä. Käynti on 21.5. Meistä tehty lastensuojeluilmoitus, mikä on perätön. Tämä ilmoitus on ensimmäinen, mikä on tehty.
"Lapsen äiti harhainen ja Pahasti peliriippuvainen. Lapsi ei pääse riittävästi ulos, eikä sosiaalisoidu vaan istuu päivät pitkät äitinsä kanssa kotona. Äidillä paljon henkisiä sekä fyysisiä sairauksia ja ongelmia. Kuuleman mukaan lapsi pitää äitiään 'vihollisena'."

Totuus on, että en ole harhainen, minulla on hoidossa oleva ocd pakko-oireinen häiriö. Terveydenhuollosta sanottiin, että he tulevat tarvittaessa palaveriin, jos toinen palaveri on, niin mukaan ja kumoavat heti ensialkuun väitteet harhaisuudesta. Yksikään terveydenhuollon ammattilainen ei ole tehnyt ilmoitusta, ilmoitus on nimetön ja tiedän tekijän kyllä. Peliriippuvainen olen, johon hakenut apua kyllä, asettanut peliestoja ja pankkitunnus puolisolla. Joten se hoidossa ja sanoin sossuun, ettei se ole salaisuus. Olen avoin, en valehtele.

Sisällä oleminen valhetta, ulkoillaan kaksi, kolme kertaa päivässä ja lapsella on ikäisiään kavereita.

Ocd mt puolen ongelma minulla ja fyysisiä sairauksia on, mitkä nekin kyllä hoidossa, eivätkä vaikuta vanhemmuuteen, lapseni hyvinvointiin milläänlailla.

Tästä tiedän tekijän, "lapsi pitää äitiään 'vihollisena'

"Kaverini", nyt todellakin entinen, oli käymässä meillä lapsensa kanssa. Lapset juoksivat sisällä ja kielsin, ettei sisällä saa juosta, ettei tule vahinkoa, johon lapseni sanoi kaverilleen "ää äiti on vihollinen, äkkiä karkuun."

Olen surullinen, hämmentynyt, vihainen tästä ilmoituksesta. Minulla liittyy ocd.hen etenkin menettämisen pelko ja nyt pelko, että tuon ilmoituksen johdosta lapsi viedään pois.

Yhteistyössä