Markkinahenkilöt yrittävät houkutella Elixian jäseneksi. Muutoin en edes harkitsisi, mutta kun tuon lapsosen kanssa ei oikein mitään muuta saa aikaiseksi, niin siellä olisi kuitenkin se lastenhoito.
Oletteko olleet?
Mitä olette tykänneet?
Toimiiko lastenhoito hyvin (ja jos niin minkäikäisellä. Itselläni nyt 8kk, mutta sopimuskauden aikana ehtii tietty kasvaa :xmas: )
Oletteko olleet?
Mitä olette tykänneet?
Toimiiko lastenhoito hyvin (ja jos niin minkäikäisellä. Itselläni nyt 8kk, mutta sopimuskauden aikana ehtii tietty kasvaa :xmas: )