Elixia tms vauvan/taaperon kanssa

Jehnny Tightlips

Tunnettu jäsen
13.09.2008
14 698
63
48
Markkinahenkilöt yrittävät houkutella Elixian jäseneksi. Muutoin en edes harkitsisi, mutta kun tuon lapsosen kanssa ei oikein mitään muuta saa aikaiseksi, niin siellä olisi kuitenkin se lastenhoito.

Oletteko olleet?
Mitä olette tykänneet?
Toimiiko lastenhoito hyvin (ja jos niin minkäikäisellä. Itselläni nyt 8kk, mutta sopimuskauden aikana ehtii tietty kasvaa :xmas: )
 
itse käyn tampereella elixia onkiniemessä ja enemmän kuin tyytyväinen lapsiparkin toimintaan. Lapset 1 ja erityisesti 4 vee aivan innoissaan ja näin saan kuitatuksi lapsen kavereidenkin tarpeen kun kotona ollaan vielä:) Käyn noin kolme kertaa viikossa lasten kans ja pari kertaa yksinäin. Hienoa.
 

Similar threads

Yhteistyössä