Elloksen paketin noutaminen (auttakaa tyhmää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tilasin ekaa kertaa Ellokselta (lapselle kengät, kun Kavateistakin sai -50%). Nyt se paketti olisi tullut tuonne lähimpään siwaan, mutta saapumisilmoitusta ei ole vielä kotiin tullut. Voinko siis noutaa paketin lähetysnumeroa vastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tilasin ekaa kertaa Ellokselta (lapselle kengät, kun Kavateistakin sai -50%). Nyt se paketti olisi tullut tuonne lähimpään siwaan, mutta saapumisilmoitusta ei ole vielä kotiin tullut. Voinko siis noutaa paketin lähetysnumeroa vastaan?

Voit noutaa paketin ihan vaan nimelläsi.

mä nimittäin tilasin ellokselta viime kesänä laskulle (minusta helpompi jos tarvis palauttaa tms. kuin että vekslailla sitten maksettujen rahojen kanssa). En omista minkäänlaisia luottohäiriömerkintöjä tms. Kun pakettia menin hakemaan sitä ei saanut ilman maksua vaikka nimenomaan otin LASKUNA. Piti siis maksaa koko paketti samantien, olisiko ollut reilu 100?. Musta aika tyhmää touhua ellokselta.

Kiitos vastauksista.

En muista laitoinko ollenkaan puhelinnumeroa, kun ellokselle rekisteröidyin, vai oliko se pakollinen tieto?

Mulle ei ole siis tullut tekstiviestiä paketista, mutta elloksen sivuilla lukee, että paketti on sapunut sinne Siwaan.

Mä olen tottunut, että paketit tulee kotiovelle tai postiin.;)

Elloksen paketeista ei tule mitään saapumisilmoituksia kotiin. Tiedon saat joko netistä omilta sivuilta tai sitten tekstarina jos oot puhelinnumerosi antanut. Paketin saa henkkareita vastaan.

Yhteistyössä