Ellos hyllyttää vauvabikinit(linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wanha-Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jessus sentään! mitä niillä on oikein päässä liikkunu, kun ovat alunperin ottaneet tollasia tuotteita myyntiin!? Hyvä, että ovat tulleet järkiinsä ja vetäneet tuotteet pois markkinoilta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jaa eipä ole itselle suurta merkitystä. Tuon ikäiset meillä on usein "uinut" alasti tai pöksyisillään.

No joo, mut alasti uiminen vauvoilla on kuitenkin ihan eri asia kuin tuommoiset päällä! :headwall:

Minusta ne on todella söpöt bikinit. Ei vauvan bikineissä pitäisi tosiaan nähdä mitään seksuaalista. Miten vauvaa sitten voi alasti pitää uimarannalla jos ajattelee näistä bikineistä noin nurinkurisesti. Vinksahtaneet ihmiset näkee lapsen seksuaalisesti oli bikinit tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mun mielestä on sairasta jos pitää vauvan uima-asua sairaana. Pikkulapsen alastomuudessa ei pitäisi olla mitään seksuaalista :o

Se yläosa oli se huono juttu, ainakin minun mielestäni. Pikkuvauvojen ei minusta tarvitse verhota erityisesti rintojaan. Alastomuus tai pikkupöksyt on ihan jees.

ellos-babybikini_692116w.jpg

No jaa... lähinnä noi on ihan turhat. Mutta kieltämättä jokin toppi-systeemi voisi olla parempi. Vauva on kuitenkin pieni ihminen eikä miniversio naisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jaa eipä ole itselle suurta merkitystä. Tuon ikäiset meillä on usein "uinut" alasti tai pöksyisillään.

No joo, mut alasti uiminen vauvoilla on kuitenkin ihan eri asia kuin tuommoiset päällä! :headwall:

Niin jos olis tuommoiset päällä niin päällä olis tietenkin enemmän kangasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mun mielestä on sairasta jos pitää vauvan uima-asua sairaana. Pikkulapsen alastomuudessa ei pitäisi olla mitään seksuaalista :o

Nimenomaan, siis pikkulapsen ALASTOMUUDESSA ei ole mitään seksuaalista, mutta tuollaiset vaatteet seksualisoi.

Yhteistyössä