Elo salarakkaan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuskus

Vieras
Nyt ei kaivata moraalisaarnoja, pohditaan muualla mikä on oikein ja mikä väärin! Joten jos olet uskollinen siippa, niin älä kommentoi! Tähän keskusteluun sinulla ei ole annettavaa!

Mitä kaikkea teet salarakkaan kanssa? Jos talous ja lapset eivät olisi este, vaihtaisitko miehesi/vaimosi salarakkaaseen? Kauanko suhde on kestäny, kauanko luulet/toivot sen kestävän? Onko salarakas samankaltainen kuin siippasi, vai vastakohta? Mikä siipassa parasta, entä salarakkaassa? Montako kertaa tapaat salarakasta? Nussitteko joka kerta? Entä kuinka usein nussit siippaasi?

""Nussitteko joka kerta? Entä kuinka usein nussit siippaasi?""

On siinä varsinainen ruudinkeksijä. Kannattaa lopettaa salarakastouhu, se on nähtävästi sinulle aivan liian korkeata matematiikkaa.

Joku vastaaja sanoo ""nussivansa"" joka toinen kerta, toinen joka kerta; ja joku ""nuussii"" siippaansa kerran viikossa, toinen pari kertaa. Mitä ihmeen johtopäätöksiä meinaat sitten vetää vastauksista.

ai mitä teemme salarakkaan kanssa! Nussimme rajusti ja ihanasti joka ikinen kerta kun tapaamme! tietenkin, sitä varten meillä on toisemme ja kotona emme nai!! ei huvita eikä kiinnosta enää! joten tälläistä meininkiä meillä!

Mun salarakas tykkäisi nussia (kun tuota sanaa nyt kerran alettiin käyttää) vaikka kuinka usein.
Muttta kun kuulemma pitää nussia omaansakin, niin mua ei enää kiinnosta!
Tällasta.

Esität liian monta kysymystä yhdellä kertaa. Yritän vastata galluppisi rasti ruutuun pyyntöihin.

Salarakkaan kanssa, uin, nain, marjastan, veneilen, kelkkailen, paistan makkaraa nuotiolla ja sitten taas suukottelen ja nain niin perusteellisesti. Näin esimerkiksi, riittääkö? Tämä oli vasta alkua.
Suhde on kestänyt kolme vuotta, en vaihtaisi vaimoani salarakkaaseen. Toivon, ettei käry käy ja suhteemme jatkuu kuolemaan asti.
Salarakas on täydellinen vastakohta vaimolleni. Hän (salarakas)haluaa aina ja paljon, pitkään, nopeasti, kauan ja KOVAA.
Tämä sexuaalinen valtava halukkuus on parasta, myös luonnosta pitäminen ja siellä liikkuminen yhdistää.

Tapaamme silloin, ""kun luoja suo""1-3 viikon välein. On itsestään selvää, että ""nussimme""joka kerta ja monesti.
Salarakkaani on ihana NAINEN.

Vaimoni antaa ""armopillua"" noin kerran kuussa.

Tyydyttikö vastaus? Kommentoi hyvä ystävä!
Olen tosissani, tämä ei ole provo.

Muuten, heräsi kysymys, oletko Madonna?

Ehkä se, että olen ollut lähes kolmekymmentä vuotta ""onnellisesti"" aviossa. Siinä ajassa on tapahtunut niin paljon sellaisia asioita, joita ei voi pyyhkiä noin vain pois.

Ei ihana, nuori salarakaskaan pysty kaatamaan sellaista koko-iän liittoa, joka joutsenillakin on.
Meillä miehilläkin on moraali ja tunteet, vaikka ne tässä yhteydessä saattavatkin tuntua kliseiltä, tai valheelta.

Jos MADONNA olisi salarakkaani, muurini voisi horjua?

Kamu
Mitkä ovat salarakkaasi odotukset sinua kohtaan? Sopiiko hänelle se että suhteenne kertomallasi tavalla jatkuu kuolemaan asti? Minä näen asian niin että eräs päivä salarakkaasi luovuttaa vielä sinut vaimollesi. Entä jos oletkin rakastunut ja joudut tekemään valinnan?

Ystävällisesti Ystävyydelle.

Toistaiseksi salarakkaani odottaa, että pidän häntä hyvänä ja rakastelen paljon, 3-5 kertaa vuorokaudessa tavatessamme ja sen toiveen pystyn vielä toteuttamaan.
Hänellä on oma elämänsä toisaalla, jota emme voi, tai haluakaan särkeä.
Olemme sen ikäisiä, että tiedämme elämän realiteetit, rakastuneenakin.

Kun aloimme tämän suhteen tein hänelle selväksi, miten raskas se tulee olemaan jatkuessaan. Luulin, että suhde jää lyhyeksi, koska hän oli lähes 20 vuotta nuorempi.
Nyt, kolme vuotta myöhemmin tilanne on edelleen yhtä kiihkeä.
Olemme puhuneet lopettamisesta, mutta emme ole pystyneet siihen.
Olen siis varautunut siihen, että salarakkaani ""luovuttaa"" minut. Vaimoni ei tiedä tästä, ehkä joskus aavistelee.
En tule hylkäämään häntä, vaikka hän on hylännyt minut sexsuaalisesti. Salarakkaani täyttää tämän aukon ja siksikin kunnioitan ja pidän hänestä äärettömän paljon.

Elämä on ihmeellistä! Gracias ala vida! Elämälle kiitos...!

Salarakkaan kanssa käydään ruokaravintoloissa, teatterissa, elokuvissa, vietetään hotelli-iltoja ja -öitä. Välillä mökkeillään ja hommataan kaikkea mitä tavallisetkin parit mökillä. Joskus käydään risteilyllä, autoilemassa jne.

Minä voisin kyllä vaihtaa mieheni salarakkaaseeni, mutta hän ei jätä perhettään, se asia on puhuttu selväksi heti alussa. Yhdessäoloa takana reilu vuosi ja toivomme, että kestää vielä pitkään, vaikka välillä raskastakin on. Tulevaisuutta ei kannata miettiä liikaa.

Tapaamme 1-3 viikon välein, mutta emme ""nussi"" vaan rakastelemme. Kotona se homma on molemmilla nolla tällä hetkellä. Yhteinen seksimme on ihanaa ja tärkeä osa suhdettamme, mutta olemme myös ystäviä ja arkinenkin yhdessäolo on hauskaa. Hän on hyvin erilainen kuin siippani, paljon mukavampi ja fiksumpi.

Luulenpa, että useimmat hommailevat salarakkaansa kanssa aivan normaaleita asioita. Huvittelua ja arkipuuhia, molempia. Seksiä luultavasti harrastetaan enemmän kuin kotona.

Ei salarakkaan ""pito"" ole mitään omituista alkemiaa, se on elämää.

Aihe kiinnostaa, sillä olen vast'ikään lähtenyt tälle polulle. Termi nussia oli provo, hih!

Itse tapaan salarakasta 1-2 krt/vko. Käymme syömässä ja rakastelemme. Pari kertaa ollaan käyty baarissa. Joka päivä ollaan yhteydessä. Syvällisiä emme keskustele, sillä en halua rakastua. Eli en vaihtaisi miestäni häneen, mutta olen kyllä valmis eroamaan, jos jään kiinni. Salarakasta en kuitenkaan ottaisi ykköseksi, sillä en luottaisi häneen pätkääkään (kornia!?).

Salarakas on mieheni vastakohta henkisesti, fyysisesti ovat aika samanlaisia. Salarakas on rennonkepeästi elämään suhtautuva, kun taas mieheni on kaikessa 100% ehdoton joko-tai ihminen.

Salarakkaani on välillä pyytänyt mukaansa reissuun, mutta en uskalla lähteä, ettei vaan tule liikaa tunnetta mukaan.

Suhde on alkanut ystävyytenä pari vuotta sitten ja nyt 4 kk ollaan otettu mukaan seksi. Mieheni kanssa rakastellaan myös, mutta harvemmin, ehkä n. 3 krt/kk.

Ihmetyttää että miten uskallatte käydä baarissa ja syömässä jonkun salarakkaan kanssa, yleensäkin julkisesti humputella?
Eikse pidä lähteä sitäkin varten aina eri kaupunkiin ettei kukaan tuttu tule vastaan?

Hämmentävää.

Salarakkaan kanssa teen kaikkia mitä ihmiset yleensäkin ystävien ja rakkaiden kanssa tekee; käydään syömässä, lenkillä, mökillä ja niin edelleen. Suhde on kestänyt vähän yli vuoden. Seksi on ihanaa, sitä on aina, kotona sitä ei ole lainkaan. Vaihtaisin hänet heti mieheeni, mutta hän ei halua minun kanssa vakituista suhdetta. Luonteeltaan hänessä on aika paljon samaakin kuin miehessäni, mutta salarakkaani on paljon kunnianhimoisempi, jyrkempi, nuorempi ja komeampi kuin mieheni. ei se mitään haittaa jos joku meidät kaupungilla näkee, julkisesti emme halaile, tms ja saahan minulla nyt kavereita olla.

Tutkimus kertoo myös, etteivät lintupolot teetä sterilisaatiota, käytä e-pillereitä tai kondomeja.

Omat poikasemme ovat kaikki saaneet olla turvallisesti siipiemme alla.

Jos tekisit tämän, jonka teet sen ""salarakas huorasi kanssa"" myös minun kanssani, niin liittomme olisi myös huomattavasti parempi, eikä minun tarvitsisi koko ajan peittää pahaa oloani. Et voi vaatia enempää seksiä kotona, kun et hoidakaan suhdettamme yhtään. Jos et tule muuttamaan tapojasi, niin lähtösi on tosi lähellä

Jo kauan aavistanut vaimosi

Tuntuu että olet niitä tyypillisiä vaimoja jotka uskaltavat kyllä netissä ilmoitella kohta lähdet jne. mutta kun
herra saapuu kotiin olet vain onnellinen että se taas tuli takaisin eikä jäänytkään sinne reissulleen...
Moni ukkomies /virkavaimo jatkaa liittoaan koska kaikki hommat pelaa , hyvä seksi ulkona ja kodinhoito kotona. Kavereille ei tarvitse selitellä tai jos selittelee niin röyhistelen vain rintaani.
Omaisuuden jaossa on vain ikävät puolet miksi siis repiä liikaa kun kaikki toimii ?
Homma repeää vasta sitten kun avopuoliso jättää kumppaninsa - jos jättää .. petturilla ei ole mitään hävittävää.
Kaunista iloista seuraa kylpylään ,lounaalle ,elokuviin ravintolaillalle sitten syntistä seksiä päälle...
salarakkaanasi saan elämästä hetken parhaan palan. Vielä kun saamme rakkauden hedelmän syntymään on elo jo lähes täydellistä. Kumpikaan kun ei aio jättää omaa ""perhettään "".

Oletko todella noin typerä. Lähden välittömästi kun saan vielä pitävät todisteet intiimeistä hetkistänne ja sitten laitan ne rakkaille sukulaisillemme jakoon, ettei tarvitse selitellä miksi jätin miespoloiseni.

En todellakaan ole niin typerä, että jatkaisin tälläista suhdetta pitempään kuin on pakko, jos mieheni ei tule järkiinsä ja jätä tuollaista huoraa

Tiedän, että olen yksi juuri näistä petetyistä, joista juuri sinä kerrot.

Olen vielä jaksanut odottaa, että mieheni myös huomioisi minutkin. Meillä jopa seksi sujuu erittäin hyvin ja silti pitää toisella olla vieras. Minä olen se halukkaampi puolisko, joka antaisi monta kertaa päivässä, mikäli sitä vain haluttaisiin. Lisäksi olen erittäin hyvän näköinenkin, mutta tätä ei nähtävästi arvosteta, koska muualla täytyy hypätä.

Lopputulema on myös omalta kohdalta tämä, että mikäli mieheni typeröinnit eivät lopu, niin ero tulee ja kaikki pannaan jakoon. Yhtään en jätä ylimääräistä miehelleni, että tämä saa jakaa ne tuleville naisilleen tai äpäröilleen.

Nimimerkki miehelleni
Mitä ihmettä ne sukulaiset tähän soppaan kuuluu?
Jos laitat sukulaisille todisteet miehesi pettämisestä, niin laitathan samaan nippuun todisteet myös omista synneistäsi avioliittonne ajalta.

Lapsille myös kerrot rehellisesti kuinka sinä olisit voinut tehdä toisin avioliitossanne, että teillä molemmilla olisi ollut hyvä olla, eikös?

luulet. Siis luulet, että saat aina jatkaa sellaista elämää.

Kuten sanoit "" emme aio jättää omaa perhettä"". Tämä luultavasti kohdallasi tarkoittaa, että vielä et ole halukas kuitenkaan lopettamaan aviosuhdettasi, mutta usko pois, että, se tulee luultavasti sinunkin kohdallasi käymään näin, kuten meille kävi.

Yhtenä kauniina päivä jäätte kiinni ja teiltä kummaltakin lähtee puoliso. Tiedän kokemuksesta, että ette voi ikuisuutta peitellä yhdessäoloanne ja jäätte ennen tai myöhemmin kiinni. Silloin SINULTA ei juuri enää kysellä haluatko jatkaa yhteistä avioliittoa ja joudut eroamaan.

Luultavasti silloin sinäkin ehkä voit ruveta jopa miettimään mitä olet saanut aikaiseksi. Vasta silloin tulet EHKÄ ymmärtämään mitä menetät, jos nyt yleensäkään sinulla on tunteita.

Lisäksi ei käy kateeksi sinunkaan tilannettasi. Kotona et saa seksiä, joten pitää toisten miehiä käyttää hyväksi. Meillä oli tilanne taas toinen. Mieheni sai seksiä milloin halusi, eikä koskaan kieltäydytty ja jopa kokeiltiin kaikenlaisia ""temppuja"", jottei vain pitkästyttäisi. Lisäksi tunteista pidettiin huolta ja oltiin hyviä toisille, mutta kuitenkin ""veri"" veti vieraisiin. Syytä en vieläkään tiedä, ehkä se ns. vaarallisuus ja salaisuus.

Ei aina kotona mene huonosti, kuten luultavasti näin asiat kerrotaan toiselle, vaikka hypätään vieraaseen sänkyyn. Sitten vasta ne menevät huonosti, jos aviokumppani saa aavistusta pettämisestä. Näin ei aina ole kaikilla.

Lopuksi haluan kaikille aviopuolisoille sanoa, että seurataa siippojenne menoja sekä menkää itse mukaan. Lisäksi tehkää joskus ns. tarkastuksia, että missä siipan kuuluisi olla ja menkää sinne ja tarkistakaa, mikäli ette luota häneen. Mikään ei ole niin raskasta, kuin elää jatkuvan epätietoisuuden varassa.

No en nyt tiedä onko salarakas oikea sana, kun molempien tutut tietää ja vaimokin aavistelee..

Mutta mitä tehdään siis. Ihan normiasioita tietysti!

Käydään metsästämässä, moottorikelkkaillaan, mökkeillään, bailataan, tavataan ystäviä ja työkavereita, matkustellaan ja vietetään koti-iltoja.

Että tälläistä meillä.

Yhteistyössä