Elohiiri mahassa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avaruusolio mahassa?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avaruusolio mahassa?!

Vieras
Mulla on kummallinen vaiva. Oikealla, alavatsalla tuntuu aivan kuin elohiiri silmässä, samanlaista räpytystä ja potkimista. Paitsi että se tuntuu käteen, se myös näkyy :/
Onkohan mulla joku sykkivä kasvain vai mitä ihmettä. En ole raskaana, sain veritestin tuloksen tänään.

Sama ongelma vaivana, alkoi tossa keväällä. Meinasin saada ekalla kerralla p**kahalvauksen, sen verran kovasti muistuttivat vaavin potkuja.. Ja kun sterilisaatio on läpikäytynä, voitte uskoa että ajatus ei siinä kohtaa miellyttänyt.

Mutta jos jollakin olisi asiasta eli näistä "elohiiristä" enempi tietoa, olisin kovin mielissäni. :)

elohiiri se on, itsekin kärsin melko usein siitä. aluks luulin olevani raskaana ehkäisystä huolimatta, mut koska "potkut" on kestäny jo useita vuosia, elohiiri se vain on, suolessa =) ja jännä juttu, kun välillä "potkut" näkyy ihan silmällä katsottaessakin! mulla on usein elohiiri silmässäkin sekä vetää suonta jaloista, syön niin suolatonta ruokaa...

Ihanko totta voi olla elohiiri suolessa, ihan hatusta heitin tuon lauseeni :)
Aika spookya todellakin, tunne on ihan sama kuin vauva potkisi. maha onneks on sen verran pieni ettei siellä vauvaa kyllä voi olla, alkuraskauden alkio kun ei potki...Ja se hcg-testikin tuli tehtyä.

Vanha ketju, utta pakko vastata, koska kärsin itse samasta vaivasta, parhaillaan erittäin runsaitten kuukautusten kanssa samaan aikaan, ja kuvittelin jo kohta että alien hyppää mahasta. Rauhoittavaa kuulla että en ole ainoa :)

Sama vika täällä! Minäkin kyselin jo täällä toisessa viestiketjussa ("Apua! Apua!") samasta asiasta. Eli reilun viikon jatkunut vasemmalla puolella alavatsalla tai jossain navan korkeudella samanlaiset tuntemukset kuin vauvan potkut, mutta en ole raskaana. Olen tehnyt monta testiä, miinusta näyttäneet. Emmekä edes yritä lasta, ehkäisy (kondomit) on käytössä. Ja kuukautiset ovat tulleet koko ajan ajallaan.

Hyvä että kropan vikoiin ja vaivoiin löytyy uskottavia selityksiä ja kokemuksia näin helposti netistä, ettei minunlaisten luulosairaiden tarvitse joka oireesta kuormittaa lääkäriä!

mulla oli äskettäin jossain kohdun kohdilla elohiiri kaksi viikkoa. Raskaus ei tullu edes mieleen koska ei mahdollista. Koko alavatsa tärräsi :)
Nyt ei ole pariin päivään ollu

Yhteistyössä