Elokuu 2008?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaniljainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaniljainen

Vieras
Heip!

Löytyiskö täältä muita, jotka tietävät varmasti, tai sitten epäilevät, että ensi elokuussa voisi haikara vierailla? Itse nyt kuulun noihin jälkimmäisiin, tai paremminkin vielä toivovat, että haikara kävisi... Kuukautisten pitäisi alkaa viikonloppuna, mutta tässä on muutaman päivän ajan jo ollut jonkinlaisia oireita. Lähinnä tissejä aristaa koko ajan, janottaa ja pissattaa, hengästyn helposti, hikoiluttaa, yököttää, hajuaisti terävöitynyt... monia noista oireista on ollut kyllä jo pitkin vuotta, kun ollaan pikku-kakkosta toivottu, mut silti vain on menkat alkaneet. Nyt jotenkin tuntuu erilaiselta, vaikka en kyllä mitenkään varma vieläkään ole, enkä oikein uskalla antaa itselleni lupaa iloita vielä, etten taas pety... ens viikolla sit testin ostoon, jos ei menkat ala. Kun tuo esikoinen sai alkunsa, tiesin jo n. viikko ennen kun kuukautisten olis pitänyt alkaa, että raskaana olen. Testinkin tein, näytii negaa, mut viikko myöhemmin heti vahvaksi plussaksi. Nyt taas tehnyt liian monesta kierrosta testin turhaan... iloinnut mitättömistäkin oireista enkä enää tiedä, mitkä oireista on todellisia, mitkä mun pään sisällä. Kohtalotovereita???

Yhteistyössä