N
Neta
Vieras
Ultrassa käyty. Alkio ja sikiöpussi löytyivät kohdusta, sykekin näkyi jo
Eli tällä hetkellä kaikki hyvin. Vuoto saattaisi tulla istukan reunasta. Uusi ultra viikon kuluttua, tai aikaisemmin jos vuoto lisääntyy. Nythän sitä on ihan niukasti joitain tippoja päivässä. Toivotaan että jatkuu näin ja pikkuinen jaksaa roikkua mukana! Neuvolan sain vasta uudenvuoden tienoille. Kiitos kannustuksesta kaikille! Olin kyllä yllättynyt kun kaikki olikin hyvin! Toistaiseksi.
Mikä toisten tilanne on?
Jansku: kävin myös yksityisellä ultrassa. Olihan se tyyristä, mutta sen arvoista. Ei tarvitse arpoa mikä on tilanne kun laitteet on viimeisen päälle ja toimii. Suosittelen! Kyllä mielenrauhasta on valmis maksamaan.
Joko Vilnalla on ultrakuulumisia? Niitä odottelen
Sajj, mitä lääkäri sanoi? Toivottavasti vuoto on harmitonta. Mulla vuoto on niukkaa tiputtelua, mutta neuvolan terkkari sanoi että saattaa olla melko runsastakin eikä silti välttämättä tarkoita vielä mitään. Toivottavasti sulla myös näin!
Neta 6+1
Mikä toisten tilanne on?
Jansku: kävin myös yksityisellä ultrassa. Olihan se tyyristä, mutta sen arvoista. Ei tarvitse arpoa mikä on tilanne kun laitteet on viimeisen päälle ja toimii. Suosittelen! Kyllä mielenrauhasta on valmis maksamaan.
Joko Vilnalla on ultrakuulumisia? Niitä odottelen
Sajj, mitä lääkäri sanoi? Toivottavasti vuoto on harmitonta. Mulla vuoto on niukkaa tiputtelua, mutta neuvolan terkkari sanoi että saattaa olla melko runsastakin eikä silti välttämättä tarkoita vielä mitään. Toivottavasti sulla myös näin!
Neta 6+1