Santtu81 Minkälaista vuoto on? Täällä kans tänään tuli ruskeeta valkovuodon mukana ja alaselkää särki niin kun ois menkat alkamassa

Voimia sinne!!
Jenny90 onnea kosinnasta

vois sitä vähän jänskättää jos julkisella paikalla mies kosis, hih. Miulla tuskin pelkoa sellaisesta on, tässä ollaan kohta 10-vuotta oltu yhdessä ja ei ole kosittu..vaikka oon vihjannukin

Paranemisia esikoiselle, on se niin kurjaa kun nää pikkuset sairastaa!
Kinkula Ihana kun joku uskaltaa jo miettiä synnytystä

Ite oon sellanen etten pysty elämään tän raskauden kanssa kun päivä kerrallaan, jos hirveesti mietin eteenpäin niin sit tulee vaan kauheempi pettymys jos jotain ikävää käy. Positiivinen asenne on ihailtavaa tässä touhussa

Biisejä ei tuu nyt tähän hätään mitään mieleen, niin harvoin tulee nykyään ees kuunneltua muita kun lastenlauluja
Nyt ei enää turvotuskaan vaivaa, jännä miten nää oireet näin vaihtelee ja siten aiheuttaa huolta

Toivon niin kovin, et nää viikot etenis.. menee vaan järki tässä mietttiessä et mitähän tulee tapahtumaan.
..Äiskäni kävi ennustajalla kuukaus sitten, se tiesi kaikki lapset ja lapsenlapset ym. Sitten minusta oli sanonu et olisin vuoden päästä kolmannella kuulla raskaana.. ja sekös nyt mielessä pyörii..et vasta silloin. Tää varmaan menee kesken ja sit vasta vuoden päästä oon raskaana. Tälläsiäkin tulee tässä kaiken lisäksi mietittyä

Mies ei usko ollenkaan noihin ennustajiin, mut oli se kuitenkin paljon tienny äiskän asioista.
No, mut nyt kattomaan leffaa ja herkuttelemaan

Illan jatkoja