Elokuva Rio, kukaan käynyt kattomassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Tänään meinasin jos mentäs 6v. tytön kanssa katsomaan tuo.
Mitä tykkäsitte ja minkäikäisen lapsen kanssa olitte? Jaksoiko keskittyä? Itteeni vähän huolettaa tuo keskittyminen..
 
Missä pääsee leffaan 3-vuotiaan kanssa? Meillä on kohta 4 täyttävä tyttö joka jaksaa keskittyä hienosti lastenleffoihin ja olisi todella kiva päästä elokuviin koko perheen kanssa (isommat lapset 8v. ja 12v.) mutta Finnkinoon on ikäraja lastenkin elokuviin 5-vuotta?
 

Yhteistyössä