I
IhanaValo
Vieras
Tänään meinasin jos mentäs 6v. tytön kanssa katsomaan tuo.
Mitä tykkäsitte ja minkäikäisen lapsen kanssa olitte? Jaksoiko keskittyä? Itteeni vähän huolettaa tuo keskittyminen..
Mitä tykkäsitte ja minkäikäisen lapsen kanssa olitte? Jaksoiko keskittyä? Itteeni vähän huolettaa tuo keskittyminen..