Huomenet kaikille!
aamulla herätty yhteen napakkaan kipeään supistukseen

Onhan sekin jo kotiinpäin...viikot nyt 40+4,miten tää voikin olla näin tuskasta lopussa tää odotus??Illalla masussa pyörittiin ja potkittiin niin ettei mitään kiireitä ole pois tulla!
Uusi ketju elovauvoille kuulostaa hyvälle,olen myös sitä mieltä että jos vielä odoteltais että useampi meistä olisi saanut vauvan kotiin.Pakkaan föönin mukaan varmuuden varalta kassiin jos vaikka ei oliskaan täällä meillä sellaisia ylellisyyksiä sairaalahuoneissa.
Synnyttäminen on alkunut pyöriä tiuhaan mielessä,esikoisen synnytys kesti vuorokauden joten hiukan jännittää kuinka nyt käy.Toisaalta odotan sitä jo kuin kuuta nousevaa että pääsisin tästä tukalasta olosta, toisaalta hitusen pelottaakin.
Huomasin eilen illalla että kaikki muut hankinnat on tehty,hoitolaukku vain uupuu...täytyy lähteä vielä ostoksille.Onko kukaan käyttänyt vastasyntyneellä nukin koliikkituttipulloja?Onko perus M-koon tuttiosa liian iso,pitäisikö ostaa vielä S-kokoa?Minulla ei tullut tyttärellekään maitoa kuin osittain kolme ekaa kuukautta,joten olen jo varautunut näin..on geeneissä maitoa ei vain tule,harmi.
Huhu,hellettä,hetkeksi ulos ja sitten ruuan laittoon,supistuksia odotellessa...
hauskaa päivää kaikille ja
villikissa peukut pystyssä että pääset tositoimiin päivän aikana!