Z
zamppa
Vieras
Tuli muuten mieleen että eikös joku sanonut aiemmin viikolla keksineensä hyvän keinon vauhdittaa supistuksia ja synnytystä.... olis kiva tietää mikä keino oli, jos on tepsinyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:Oon vaan yhtäkkiä lihonu kakskyt kiloa ja mulla on ihan kamalia suolistovaivoja, ja luulen niitä vauvan potkuiksi. Ultrassa ovat erehtyneet ja raskaustesti oli viallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:Oon vaan yhtäkkiä lihonu kakskyt kiloa ja mulla on ihan kamalia suolistovaivoja, ja luulen niitä vauvan potkuiksi. Ultrassa ovat erehtyneet ja raskaustesti oli viallinen.
Niin, ehkä se olisi mahdollista noinkin päin. Tänään tuli Vauva-lehti ja siinä oli artikkeli 17-vuotiaasta tytöstä, joka sai 13 h ennen vauvan syntymää tietää olevansa raskaana. Vauvan liikkeistä siinä luki muistaakseni, että tyttö luuli että on ilmaa mahassa. Melkoiset ilmavaivat.Kyllä mä JoannaH silti luulen, että sä olet raskaana.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Violet:muoks. :attn: Vielä kyselisin, että tietääkö joku voinko vaatia sektiota, jos painoarvio huitelee sellaisissa lukemissa että alkaa hirvittää ja käynnistystä ei luvata jostain syystä? Viikko sitten arvioivat vauvan painoksi 3600g.