Taas yksi neuvolakäynti takana. Huih, kilo tullut lisää painoa neljässä päivässä. Se on aika hyvin. Kokoarvioksi sanoi n. 3500g, totesi että voi olla väärässäkin (miten niin, hoitajat on AINA oikeassa

), verenpaineet oli koholla, oli siitä huolissaan. Mulla aiemmin ollu koko raskauden ajan alapaine n. 50-60, nyt oli pompannu kahdeksaan kymppiin. Mittasi kolme kertaa joista kerran digitaalisella. On mulla päänsärkyjäkin ollu tavallista enemmän... Huomenna uudestaan mittaamaan paineet, josko olis laskenu. Jos ei niin sitten Kättärille. Emmä kamalan huolissani oo, ei tätä voi enää kauaa jatkua.
Veera-, toi oli kyllä aika v-mäisesti sanottu sairaalasta, toisaalta, jos ei mitään vialla niin suht ymmärrettävää. Hermot täälläkin tiukalla, älä huoli, et ole yksin =) Kaikki päivät vaan himassa ja tunnustelee oloa, mitään ei oikeen pysty/jaksa tehdä, olisi ihan kiva käydä jossain muuallakin ku Itäkeskuksessa neuvolassa ja S-Marketissa... Kun en edes ole ns. "shoppailija", tulee paniikkikohtaus (yksi lisä"oire" raskauteen liittyen, ei mulla aiemmin ollu tollasta) viimeistään kassalla. Ja netissäkin on liian vähän tekemistä... Koti on puhdas ja kaikki ketuttaa. Eikä supistele täälläkään. Kaikki ässät suoritettu useampaan otteeseen, ainoastaan nivuset on niin perhanan kipeät

. Odottavan aika on pitkä....
Kirvash ja Pikku-Pekka 40+5