Emalipotta hakusessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pottaa vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pottaa vailla

Vieras
Sattuuko kukaan tietämään, myykö mikään liike niin isoa ja kunnollista emalipottaa,että aikuinen sopii sillä istumaan?Olemme lopen kyllästyneitä niin veneissä,kuin matkailuautoissa oleviin portapotti ,ym.kyhäelmiin,ja olemme ne oitis poistaneet,ja käyttäneet kunnon pottaa.Nyt kuitenkin vanha kunnon palvelija alkanee olla tiensä päässä kolhun takia,eikä kirppareiltakaan tahdo enää löytyä tarpeeksi isoa emalipottaa,ehjää ja puhdasta ainakaan.
 
Ja saakos kysyä että mihin te ne jätökset sieltä potasta sitten heitätte? Tien varteen? Mereen? Veneessä ainakin on nykyisin pakollisena varustuksena kemikaalivessa tms. joka sitten tyhjätään ihan niille varattuihin paikkoihin - veteen ei saa laskea enää mitään!!
 
Saa kysyä ihan vapaasti ja vastaankin.Tyhjennetää ihan minne kuuluukin.Sopivassa paikassa haudataan maahan mukana olevalla lapiolla tai levähdyspaikoilla roskasäiliöön.Hajoava muovipussi vai pottaan ja homma on tosi siistiä,ei minkäänlaisten kemikaalien kanssa tuhertelua.Vesillä aluksemme jäte säiliöön.Tiedoksi vain,että olen vesillä kulun monikymmen vuotinen ammattilainen.
 
No mikä ihme niissä septitankillisissa vessoissa sitten niin hankalaa on? Imurilla kakat ja pissat tankkiin virallisilla paikoilla eikä tarvii kenenkään maille lapion kanssa kakkojaan haudata?? terveisin myös vauvasta asti purjeveneessä kasvanut Iina :)
 
Onkohan tämä iina jonkin sortin pervettikko,kun asialliseen kysymykseen alkaa tentata joutavia.Kyllä potan tyhjennys luontoon on kaikkein luontoystävällisin tapa.
 
Nakyyhan noita ikivanhoja emalipottia kaytettyna myynnissa. Mutta ku todella haluttais uusi mokille yolla kaytettavaksi. Aamulla se tyhjennettais asianmukaisesti. Kylla vaan ollaan nahty niita kompeloita portapotteja ja kemikaalisia kaymaloita. Siistimpi ja katevampi on kantaa mokin ylaterassilta alas tyhjennettavaksi yksi korvallinen emalipotta!
 

Yhteistyössä