E
Epätoivoinen
Vieras
Hei, Nyt tarvisi jonku kokeeneemman neuvoja! Vaivani alkoi n. 4 kk sitten virtsatie tulehduksen jälkeen, eli sellainen inhottava polte emättimessä (ulkoisesti) lähes päivittäin. Muita oireita ei ole, ehkä hieman lisääntynyt valkovuoto, mutta ei haise. Tänään kävin papassa ja nyt odottelemaan noita tuloksia. Selviääkö siitä jos on jonkun laatuinen emätintulehdus? Voiko tuon virtsiksen antibiootit laukaista tuon emätintulehduksen?? Hiiva ei ole (siihenki lääke otettu jo).2 eri Lääkärilläkin olen käynyt mutta ainakaa pelkällä katsomalla ei tulehdusta nähnyt.. Näkyykö se aina ulkoisestikin? Kipua tai muuta poikkeavaa en ole huomannut, ainostaan tuo INHOTTAVA polte ja sen myötä tuleva pissa hädän tunne vaikkei ole, myöskin joskus mutta harvoin vihlasee pissaamisen yhteydessä (niinkuin virtsiksessä), Mutta virtsis ei ole uusiutunut, 3 kertaa jo käynyt testaamassa sen. Itse olen huomannut istumisen helpottavan tota poltteen tunnetta. Olen jo netistä lukenut tosta vulvodyniasta, pelottaa kamalasti jos tää on sitä, mutta tosin kipua ei ole. olen jo ihan pulassa tämän takia.. :/ Kiitos!