Emilia Leppilampi vie kaikki Suomen kuumat miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja On se väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se suhde jo myönnetty ja yhteiskuvassakin ovat olleet.

img-1288515319491.jpeg

Miten paljon luet juorulehtiä?

Tuli muuten mieleen, että mahtaako tuosta Empusta enää lääkäriksi olla? Tuskin on sitä työtä aikoihin, jos koskaan tehnyt? Ja ala kuitenkin kehittyy koko ajan eteenpäin ja vanhatkin taidot alkaa ruostua.

[QUOTE="hah";24260292]Kuumat miehet?! Salli mun nauraa :D

Itse Leppilampi on ällö ja tuo Koivu hirmu nuori, joten eipä olla samoilla apajilla.[/QUOTE]

Leppilammesta en tykkää minäkään, muttei tuo Koivu enää mikään kovin nuori ole. Täytti maaliskuussa 28 vuotta. Mikko L. on 33.

Alkuperäinen kirjoittaja On se väärin;24036426:
Ensin se nappas Mikko Leppilammen ja nyt sitten Mikko Koivun!
Kukahan seuraavaksi, ehkä jo joku kansainvälinen stara kuten Brad Pitt!

KAIKKI ??? tos on kaks ja Brad ei oo suomalainen ainakaan mun tietääkseni

[QUOTE="vieras";24260404]KAIKKI ??? tos on kaks ja Brad ei oo suomalainen ainakaan mun tietääkseni[/QUOTE]

Siks siinä varmaan lukikin, että ehkä jo joku KANSAINVÄLINEN stara kuten Brad Pitt.

Mikko raukka, nainen ei näytä sit ollenkaan sopivalta hänelle.. :/ enkä sano tätä siksi, että olisin Mikosta kiinnostunut, harmittaa vaan, kun ois se Mikko saanu paremmankin..

Mikko raukka, nainen ei näytä sit ollenkaan sopivalta hänelle.. :/ enkä sano tätä siksi, että olisin Mikosta kiinnostunut, harmittaa vaan, kun ois se Mikko saanu paremmankin..

Komppaan puhtaasti edellistä - Mikko on vaalea ja karismaattinen ja pitää yksityiselämänsä loitolla kameroista kuin parhaiten taitaa. No, minä en Emiliaa tai Mikkoa henkilökohtaisesti tunne, muttei minullakaan tule ahaa! -elämystä kun tätä paria katsoo. Jaa-a. Saa nähdä miten käy.
No, jos kestää, niin kaikkea hyvää tälle parille!

Komppaan puhtaasti edellistä - Mikko on vaalea ja karismaattinen ja pitää yksityiselämänsä loitolla kameroista kuin parhaiten taitaa. No, minä en Emiliaa tai Mikkoa henkilökohtaisesti tunne, muttei minullakaan tule ahaa! -elämystä kun tätä paria katsoo. Jaa-a. Saa nähdä miten käy.
No, jos kestää, niin kaikkea hyvää tälle parille!

Hah. Oikeaa syvällistä pohdintaa :D niinku nyt jonku kuvan perusteella ja lehtien tietojen perusteella voisikin analysoida, niinkun tuntis hyvinkin:D

[QUOTE="minna";24278250]Hah. Oikeaa syvällistä pohdintaa :D niinku nyt jonku kuvan perusteella ja lehtien tietojen perusteella voisikin analysoida, niinkun tuntis hyvinkin:D[/QUOTE]

No en nyt uskokkaan, että kuva kertois ihmisestä kaiken, mut yleensä jo päältäpäin näkee jos pari natsaa hyvin yhteen. Ei sillä, voivat ollakkin hyvin onnellisia, mutmut, ainakin ite oon tätä mieltä... :)

Emilia vaan tulee ja vie nämä kaikki Mikot. Mikot itse ei voi mitään. Ne kyl kovasti haluaisi meidän 2+ palstailijoiden miehiksi. Näkeehän sen jo kuvastakin että Emppu epäsopiva lääkäriksi, näyttelijäksi ja Mikkojen vaimoksi.

Voi teitä :D

Tuossa noita vanhempia Mikkoja jos haluaa vaihtaa sellaiseen:
Mikko Kivinen
Mikko Kuustonen
Mikko Alatalo
Mikko Rasila ( olis kyllä aikamoinen saavutus )

Itse ottaisin Emiliana seuraavaksi Mikko von Hertzenin :D

[QUOTE="vieras";24281225]Emilia vaan tulee ja vie nämä kaikki Mikot. Mikot itse ei voi mitään. Ne kyl kovasti haluaisi meidän 2+ palstailijoiden miehiksi. Näkeehän sen jo kuvastakin että Emppu epäsopiva lääkäriksi, näyttelijäksi ja Mikkojen vaimoksi.

Voi teitä :D[/QUOTE]

Ahhahhah, tosi hyvin tiivistetty ja niin totta. :laugh:

Olin paikalla kun Emilia MM-kultajuhlien jälkeen toitotti että haluaa "pokata" Mikon vaikka ei edes ollut ikinä tavannut häntä. Niin sitten selvitti suhteillaan missä tapahtumissa Mikko pyörii ja iski kyntensä häneen. Onneksi Mikko tajusi minkälainen tapaus on kyseessä ja lopetti suhteen heti alkumetreillä. Emilia ei paljoa muita kun itseään ajattele...

Olin paikalla kun Emilia MM-kultajuhlien jälkeen toitotti että haluaa "pokata" Mikon vaikka ei edes ollut ikinä tavannut häntä. Niin sitten selvitti suhteillaan missä tapahtumissa Mikko pyörii ja iski kyntensä häneen. Onneksi Mikko tajusi minkälainen tapaus on kyseessä ja lopetti suhteen heti alkumetreillä. Emilia ei paljoa muita kun itseään ajattele...

Tunnetaankohan mekin sitten? :D mä nimittäin tunnen kyseisen neidin myös, ja mielipteet ko. henkilöstä on aika samat kuin sinulla... hmm

Yhteistyössä