Emilyn!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko sulla vielä se blogi? Muistelen, että sun blogiasi aiemmin olen lukenut.. Huoltajuustaistelusta oli juttua.. Vai sekoitanko sut johonkin toiseen...? en enää nimittäin löydä sitä..
 

Yhteistyössä