Mummeliisa!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annastiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annastiina"

Vieras
Sun vika, että olen kaksi päivää ihan haltioissani lukenut blogiasi :) ja vielä en ole edes sivulla 100 :D taitaa mennä huomispäiväkin sen kimpussa, on sulla mahdottoman ihanat ja mukaansa tempaavat jutut, -sekä kuvat :)

Mutta miten ihmeessä sulla riittää virtaa kun pienessä kylässä? Anna mulle edes osa siitä! :)
 

Yhteistyössä