Sun vika, että olen kaksi päivää ihan haltioissani lukenut blogiasi ja vielä en ole edes sivulla 100 taitaa mennä huomispäiväkin sen kimpussa, on sulla mahdottoman ihanat ja mukaansa tempaavat jutut, -sekä kuvat
Mutta miten ihmeessä sulla riittää virtaa kun pienessä kylässä? Anna mulle edes osa siitä!