Emma twin jule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EMMAIUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EMMAIUS

Vieras
Hei!
Onko kellään kokemusta Emman twin jule-tuplavaunuista? Meillä lapsilla ikäeroa 1v7kk ja haluttaisiin edulliset ja kätevät vaunut kaupunkikäyttöön. Kiitos!

Mulla on nyt lyhyt käyttökokemus ja ihan positiivinen. MEillä ikäero abaut sama. En halunnut satsata hirveesti rahaa, kun esikoinen varmasti pian alkaa olla sen verran järjissään, että uskaltaa antaa kävellä vierellä. Jaksamisesta ei kyllä ole kiinni.

Mutta noi on keveät ja ketterät rattaat. Ainoo, että talvivauvalle aika ahdas tila kantokassissa, samoin esikoiselle melko nafti noin leveydestä näin talvella, mutta näinpä se taitaa olla kaikissa näissä kapeissa rattaissa.

Meillä 2 v ikäero ja hyvin on toimineet.
Näppärästi kulkee kaupoissa ja loskassa myös hyvin, kun on isot renkaat.
Selkänojien säätösysteemi on pikkasen outo (remmeillä säädetään) ja aika naftisti tosiaan on tilaa kun on paksut vaatteet päällä, mutta hintaansa nähden kuitenki erittäin toimivat rattaat.

Tulee varmaan alkuperäiselle kysyjälle hiukka myöhässä, mutta olen ollut ihan tyytyväinen omiini. Säädöt ja se remmisysteemi ovat vähän kökköjä, kun olin tottunut Brion laatuun, mutta yleisesti ottaen ihan ok rattaat hintaan nähden. Kevyet työntää ja kääntyvät kätevästi vaikka paikallaan ympäri.

Ongelmana mulla on se, etten ole löytänyt noihin sopivaa sadesuojaa. Tavallinen tuplavaunun suoja ei istu kuomun päälle minusta ollenkaan kun aisa lähtee siitä kuomun yläreunasta. Millaista suojaa te muut käytätte (ja mistä hankittu?)?

Yhteistyössä