Emmaljunga, Briot vai Teutoniat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2005 klo 21:39 Vieras kirjoitti:
elis laittakaa mielipiteneenne noista rattaista? voitte vaikka paremmuus järjestykseen. =)

Ei ole kokemusta kuin Brion Duoista (eli kova koppa ja ratasosa erikseen). Tyytyväisiä ollaan oltu. Kevyet työntää, teleskooppiaisa kätevä, menee kohtuulliseen kasaan, kankaat kestävän oloiset ja hyvin "säänkestävät", lämpöpussi tosi lämmin, aurinkovarjokin todettu lähipäivinä tarpeelliseksi. B) . Sopii myös perheeseen, jossa kaksi hyvinkin eripituista työntäjää. :)

Suosittelen Briioa. Meillä on Brio Kombi-yhdistelmävaunut, joissa on kova kantokoppa ja "alla" tilava kuomuratas. Kaikki samat hyvät ominaisuudet mitä Pikkupimu tuossa yllä luetteli. :) Emmaljungaa en suosittele vikojen ja todella huonosti toimivan takuun vuoksi.

meillä on oran vaunut mut jos tarttis noista valita niin ehdottomasti ostaisin briot. oon kattellu et ainákin teutonias näyttää olevan aika olematon tavarakori kun taas näis kaksis muis on sellanen metallinen tai alumiininen häkki.

joo teutonien tavarakori ei kestä mitään, hajoaa lähes samantien. Kaveri tosi pettynyt kyseiseen merkkiin, vaunut jo lähes kokonaan hajalla. Briothan ovat ylivoimaisesti voittaneet testeissä ja laadussa. emmoista ei kokemusta mut nyt kun olen lukenut täältä juttuja niistä niin en ostaisi. Harkitsen oran uusinta mallia, on kyllä aikas synkät värivaihtoehdot. Onko kukaan hankkinut sellaisia jo?

Muista ei ole kokemusta kun Emmaljungista, ja niihin ainakin on oltu tyytyväisiä. Tälle tulevalle kun kävin vaunuja ostamassa, kattelin myös Teutonioita, mutta ei ollut mun makuun. Mutta nää on niin makuasioita, luulen että merkkeinä noi kaikki 3 on ihan hyviä ja laadukkaita, toiset vaan tykkää eri asioista kun toiset.

Meillä on Teutoniat ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen niihin. Tavarakori on kestänyt painavatkin kauppakassit hyvin, eikä muutenkaan ole esiintynyt vikoja. Oran vaunuja en ostaisi ikimaailmassa, ovat minusta rumat ja vanhanaikaiset. Brioissa on minusta todella leveä ja tilaavievä työntöaisa. Mutta nämähän ovat makuasioita.

Niin Oran vaunuista, nehän on nyt uusineet mallia aivan uuden laiseksi. Ennen olivatkin vanhanaikaisen näköisiä. Nyt muodikkaat ja silmälle miellyttävät ja onhan ne kotimaiset. Käykääpä katsomassa uusi mallisto! ei uskoisi enään oriksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 13:06 vilma kirjoitti:
Niin Oran vaunuista, nehän on nyt uusineet mallia aivan uuden laiseksi. Ennen olivatkin vanhanaikaisen näköisiä. Nyt muodikkaat ja silmälle miellyttävät ja onhan ne kotimaiset. Käykääpä katsomassa uusi mallisto! ei uskoisi enään oriksi.

missä sen voi katsoa? entä olisko jossain kuvia vanhasta mallistosta... vois vertailla. =)

Meillä itsellämme on Emmaljungat. Malli Edge duo 2004. Ovat kaikin puolin huippuvaunut. Jos joskus vielä ostan uudet vaunut/rattaat ovat aivan varmasti merkiltään Emmaljungat. Voin siis omasta puolestani lämpimästi suositella.

Itse ostettiin toiselle lapselle emmaljungat-05 ja aivan loistava ratkaisu olikin. Esikoisella oli Briot-01, mut myytiin pois kun ei oltu tyytyväisiä. Esim. kuomu ei toiminut kunnolla ja ne oli jotenkin paljon "kömpelömmät" käyttää kuin emmaljungat.

Yhteistyössä