EMMALJUNGA CITY CROSS VAI BRIO HAPPY?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Kun mulle on nyt ehdoteltu noita kahtia vaunuja, niin kummat noista on sitten sun mielestä paremmat?, kun itse en oikeen eroja näin silmämääräisesti näe...

Eli kummat ottaisit ja miksi?!

kiitos taas!

Pikaisesti katsottuna ero taitaa olla siinä että City Cross on ratas johon voi ostaa city kopan ja Brion Happyihin voit valita joko pehmeän tai kovan kantokassin tai vaunukopan.

Meille myyjä sanoi että ei voi kysyä muilta mikä on paras vaan miettiä mitä itse tarvitsee ja siihen etsiä (vaikka myyjän kanssa) itselle paras vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikaisesti katsottuna ero taitaa olla siinä että City Cross on ratas johon voi ostaa city kopan ja Brion Happyihin voit valita joko pehmeän tai kovan kantokassin tai vaunukopan.

Meille myyjä sanoi että ei voi kysyä muilta mikä on paras vaan miettiä mitä itse tarvitsee ja siihen etsiä (vaikka myyjän kanssa) itselle paras vaihtoehto.

Kummat sinä ottaisit, jos saisit valita?, ja miksi valitsit ne?

Me ollaan nyt etsimässä ensimmäisiä vaunuja ja nuo Happyt on ehdolla. City Crosseihin en ole sen paremmin tutustunut sillä ei ole meillä vaihtoehtona ollenkaan. En tiedä miksi, en vaan haluaisi Emmaljungia. Tämä on vaan mielipide eikä todellakaan perustu mihinkään tutkittuun faktaan.
Eli meille tulee Brion Happyt kovalla kantokassilla tai Kombit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras jatkaa:
Me ollaan nyt etsimässä ensimmäisiä vaunuja ja nuo Happyt on ehdolla. City Crosseihin en ole sen paremmin tutustunut sillä ei ole meillä vaihtoehtona ollenkaan. En tiedä miksi, en vaan haluaisi Emmaljungia. Tämä on vaan mielipide eikä todellakaan perustu mihinkään tutkittuun faktaan.
Eli meille tulee Brion Happyt kovalla kantokassilla tai Kombit.

Saisinko vielä kysyä, että miksi päädyitte juuri noihin Happyihin ja Kombeihin?, eli mikä niistä tekee sellaiset, että haluat ne?

Saa kysyä. :)

Mulla on vaan sellanen tunne että haluan Briot. Kaverit ovat niitä myös kehuneet. Niin, ja hinta näyttäis olevan Briolla halvempi kuin Emmaljungilla.

Ainoa vaan etten tykkää Brion väreistä yhtään. Jotenkin synkkiä kaikki. Ja Briot tehdään jossain Kiinassa kun taas ihanan värikkäät Emmaljungat tehdään Ruotsissa.

Saa kysyä. :)

Mulla on vaan sellanen tunne että haluan Briot. Kaverit ovat niitä myös kehuneet. Niin, ja hinta näyttäis olevan Briolla halvempi kuin Emmaljungilla.

Ainoa vaan etten tykkää Brion väreistä yhtään. Jotenkin synkkiä kaikki. Ja Briot tehdään jossain Kiinassa kun taas ihanan värikkäät Emmaljungat tehdään Ruotsissa.

Mäkin ottaisin Brion Happyt samantien, mutta noissa uusissa taitaa olla tollaset rumat pyörät, kun mä haluun tollaset, nii ku noissa.

http://verkkokauppa.babystyle.fi/public/file.php?&cid=149&fid=6833&hh=ca9645&fn=HappyMixed+Kantokopalla.jpg&w=220

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kun mulle on nyt ehdoteltu noita kahtia vaunuja, niin kummat noista on sitten sun mielestä paremmat?, kun itse en oikeen eroja näin silmämääräisesti näe...

Eli kummat ottaisit ja miksi?!

kiitos taas!

Periaatteessa aika samantyyppiset yhdistelmät.

City Crosseihin saa myös ostettua runkoon kiinnitettävän vaununkopan(city-koppa), joten siinäkään ei eroa Brioihin. Voi myös ottaa kantokopan tai kantokassin.

City Crosseissa säädettävä jousitus, ehkä suurin ero näissä.

Emmaljungat ovat laadukkaammat, kuin Briot sen jälkeen kun niiden valmistus siirtyi Kiinaan.

Itse ottaisin ehdottomasti City Crossit, koska meillä on ollut ne, ja olivat aivan loistavat!

Mitä tarkoitat rumilla pyörillä?

Brioihin saat valita ilmakennorenkaat tai ilmakumirenkaat? Nuo sinun kuvassasi olevat taitavat olla ilmakennorenkaat.

Katsopa tästä kuvia niin huomaat että siellä on kahta erilaista rengasta...
http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2361

Mitä tarkoitat rumilla pyörillä?

Brioihin saat valita ilmakennorenkaat tai ilmakumirenkaat? Nuo sinun kuvassasi olevat taitavat olla ilmakennorenkaat.

Katsopa tästä kuvia niin huomaat että siellä on kahta erilaista rengasta...
http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2361

oi! en huomannutkaan! no nyt se on selvää. meille tulee briot. mallina happy.
minkä väriset ottaisit tytölle? tummanpunaiset, mustat vai ruskeat?

Mietitkö noita renkaita näön vuoksi?
Me nimittäin otetaan ehdottomasti ilmakumirenkaat käytön kannalta.

Ottaisin ruskeat sekä tytölle että pojalle.

itse tykkään enemmän noista toisista renkaista.

ihan ulkonäön vuoksi ja myös sen takia, koska niitä ei tarvitse pumppailla.

Yhteistyössä