emmaljunga softyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastus

Vieras
sellaisia olisin meille vailla, mutta nyt pähkäilen, että ostaisinko uutena vai yritänkö käytettynä metsästää...haluaisin et kuomu olisi myös ja suht uudet kuitenkin ja sitten en kuitenkaan älyttömästi haluaisi maksaa käytetyistä niin mietin et pitäiskö sit vaan uutena ostaa.Mitäs olette mieltä?Toisaalta meillä on Oran vanhat perusrattaat, mutta niissä ei kuomua ja renkaat pienemmät ja muutenkin jo aika kuluneet, et tarvitaanko uusia...

Mutta kuomullekin taitaa tulla hintaa...eli se just on mulla pointtina et jos käytetyt tulee maksamaan suht paljon niin sitten voisin ostaa jo uutena.Käytetyt kyllä muuten ajaa ihan asiansa.
Oran kärryihin kysyin joskus kuomua, mutta siihen ei ollut silloin saatavilla ja muut merkit ei istunut.

Kuomu Softyihin on uutena 39-49 euroa.

Mä ostin ne uutena, mutta ne oli tarjouksessa koska olivat "vanhaa mallistoa". En muista enää tarkkaa hintaa. Yritin kyllä etsiä käytettynä, mutta ei löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mut valmistetaanko niitä enää?
kun sain tuplasoftyt vuosi sitten ei niihin ollu enää kuomuja myynnissä ja ainakin niiden valmistus oli lopetettu 5 vuotta sitten.

Mä ostin kuomun Softyihin viime syksynä, ja kyllä niitä senkin jälkeen oon nähnyt. Siis ihan tavallisiin softyihin, tuplista en tiedä.

kuomulliset softyt

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
sellaisia olisin meille vailla, mutta nyt pähkäilen, että ostaisinko uutena vai yritänkö käytettynä metsästää...haluaisin et kuomu olisi myös ja suht uudet kuitenkin ja sitten en kuitenkaan älyttömästi haluaisi maksaa käytetyistä niin mietin et pitäiskö sit vaan uutena ostaa.Mitäs olette mieltä?Toisaalta meillä on Oran vanhat perusrattaat, mutta niissä ei kuomua ja renkaat pienemmät ja muutenkin jo aika kuluneet, et tarvitaanko uusia...

Yhteistyössä